Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Luštica Bay predstavlja novi vizuelni identitet: Mesto kojem se pripada

    Destinacija Luštica Bay predstavila je novi vizuelni identitet – novi logotip, slogan i paletu boja, kao deo evolucije brenda.

    “Mesto kojem se pripada” (A place to belong) novi je slogan Luštice Bay i uz novi logotip i vizuelni identitet, koji su već u primeni, kreiran da predstavi razvoj jednog od najvećih projekata u turizmu Crne Gore.

    Evolucija Luštica Bay i izrastanje u jedno od najpoželjnijih evropskih odredišta, uslovili su i razvoj novog vizuelnog identiteta brenda, tako da on odražava sve ono što je Luštica Bay danas i destinaciju kakva će postati u budućnosti.

    Osvežen i modernizovan vizuelni identitet simbolizuje prisustvo Luštice Bay u svakodnevnom životu njenih stanovnika i posetilaca, kako u realnom tako i u digitalnom svetu, kao deo njihove priče u zajednici kojoj pripadaju, čija prirodna lepota i istorijsko nasleđe pružaju bezbroj iskustava.

    Inspiracija za oblikovanje elemenata monograma “LB” proistekla je iz okruženja Luštice Bay čime je stvorena ne samo zanimljiva forma već i prilagodljiv i dinamičan vizuelni jezik.

    “Odabrali smo tri palete boja koje označavaju suštinu destinacije. Plavi tonovi predstavljaju more, vodu i nebo, zeleni su polja, planine i priroda, a koralni tonovi simbolizuju zalaske sunca i arhitekturu. Naša strategija ribrendiranja prikazuje sliku zaliva Luštica kakvu mi vidimo – kao mesto koje nudi ponešto za svakoga, zajednicu kojoj se pripada, avanturu koja se živi, sticanje uzbudljivih iskustava, dragulj prirodne lepote – jedinstvenu lokaciju dizajniranu da postane mesto kojem se pripada. U korak smo i sa digitalnom erom, pa smo modernizovali svoj imidž tako da odaje osećaj pripadnosti zajednici u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu na kojem se mogu naći njegovi stanovnici, saopštila je Olvia Amr iz regionalne kancelarije Orascom Development Holding.

    Luštica Bay je smeštena u zalivu Trašte, na tivatskom delu poluostrva Luštica, utočištu nesvakidašnje lepote Bokokotorskog zaliva i njegove bogate istorije. To je integrisano odredište koje u prvi plan ističe izvanredan prirodni ambijent, autentični lokalni šarm i bogato kulturno nasleđe. Tokom sedam godina od početka gradnje, Luštica Bay je izrasla u održivu celogodišnju destinaciju i nastavlja svoju ekspanziju. Do sada su izgrađeni marina sa šetalištem i bogatom maloprodajnom ponudom, dva neverovatna lukobrana koji štite marinu, idilični svetionik, prvi te vrste na ovim prostorima i spoljni amfiteatar, zajedno sa prvim hotelom  (Čedi Luštica Bay / The Chedi Luštica Bay), te Marina naseljem sa više od 400 stanova. Prošle godine započeta je izgradnja drugog gradskog naselja, zamišljenog da postane novi centar grada: Central.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE