Burberry

Luksuzni modni brend „žrtva“ smanjene kupovine usled inflacije

Britanski modni gigant Barberi, poznat po svojim luksuznim proizvodima, saopštio je da je njegov prihod od prodaje u radnjama od jula do septembra, koji za kompaniju predstavlja drugi fiskalni kvartal, porastao za samo jedan odsto međugodišnje, znatno usporivši u odnosu na rast od 18 procenata u prethodnom kvartalu.

Kako prenosi CNBC, rast od 18 odsto je bio posledica posebnog trenutka u Kini, a ovaj efekat je sada iščezao. Prodaja u Kini je sada pala za osam odsto međugodišnje.

Operativni profit Barberija za prvih šest meseci iznosi 223 miliona britanskih funti, što je za 15 odsto manje nego u prošloj godini, ali izvršni direktor firme Džonatan Akerojd smatra da je kompanija „dobro napredovala“ u ispunjavanju svojih strateških ciljeva.

„Makroekonomsko okruženje je u poslednje vreme postalo izazovnije, ali mi smo uvereni u našu strategiju koja je usmerena ka tome da ostvarimo svoj potencijal kao moderni britanski luksuzni brend“, naveo je Akerojd.

Potrošači zbog ekonomske neizvesnosti i povišene inflacije manje kupuju luksuznu robu i time zadaju glavobolje kompanijama širom sveta.

Izvor: Politika, Tanjug

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE