LinkedIn nije mesto samo za lepe trenutke i uspehe: Ključ je u autentičnosti
Kroz seriju kolumni koje za vas na BIZLife portalu pišu Dejan Pataki i Nemanja Živković, dvojica stručnjaka sa bogatim iskustvom u marketingu, komunikaciji, optimizaciji LinkedIn nastupa, imaćete priliku da se detaljnije upoznate sa strategijama koje maksimalno iskorišćavaju mogućnosti koje LinkedIn nudi. Ovog utorka Živković piše o velikoj istini – ako se ne pojavljuješ tamo gde ljudi traže, za njih si nebitan.
Piše: Nemanja Živković
LinkedIn nije mesto samo za deljenje lepih trenutaka i uspeha. Čim to shvatiš, promenićeš način na koji ga koristiš i početi da zatvaraš prave poslove.
LinkedIn nije samo platforma za deljenje profesionalnih dostignuća ili objavljivanje slika sa konferencija. Ako koristiš LinkedIn isključivo za hvalisanje i promociju, propuštaš suštinsku priliku da izgradiš prave odnose, dublje veze i postigneš značajne poslovne rezultate.
Ljudi na LinkedIn-u žele autentične priče – žele da čuju kako si savladao izazove, greške koje si napravio i lekcije koje si naučio na tom putu. Kada razumeš da autentičnost otvara vrata, počinješ da privlačiš prave ljude – bilo da su to klijenti, partneri ili potencijalni zaposleni.
Ključ je u zatvaranju pravih poslova
Postoji ogromna razlika između zatvaranja bilo kakvih poslova i zatvaranja pravih, dugoročnih poslova. Pravi poslovi dolaze kada te ljudi prepoznaju kao nekoga ko rešava stvarne probleme i ne boji se da priča o izazovima.
Primer iz prakse?
Dave Gerhardt, poznat kao marketinški stručnjak i bivši direktor marketinga Drift-a, je sjajan primer kako koristiti LinkedIn za izgradnju prisustva i zatvaranje pravih poslova. Dave je na LinkedIn-u konstantno delio svoje iskustvo iz oblasti B2B marketinga, postavljajući relevantne sadržaje, lekcije iz svakodnevnog rada, i izazove sa kojima se suočavao u izgradnji marketinških strategija.
Njegovi postovi nisu bili samo hvalisanje o uspešnim kampanjama – često je pričao o greškama koje je napravio i šta je iz njih naučio. Tako je privukao ogroman broj pratilaca i postao jedan od najprepoznatljivijih marketara na LinkedIn-u. Kroz ovu strategiju, Dave je privukao ne samo klijente, već i sjajne talente koji su želeli da rade s njim. Njegova autentičnost i spremnost da podeli realne izazove doveli su do velikog angažmana i uspeha, uključujući njegovu prepoznatljivost kao ključnog marketinškog lidera u B2B industriji.
Zahvaljujući svojoj transparentnosti i spremnosti da se fokusira na deljenje stvarnih priča, Dave je postao autoritet na LinkedIn-u, čime je sebi otvorio vrata za govore na konferencijama, nove klijente, i čak lansiranje sopstvene marketinške zajednice.
Privlačenje pravih talenata u tvoju kompaniju
LinkedIn nije samo mesto za poslovne prilike, već i za privlačenje pravih ljudi koji žele da budu deo tvoje kompanije. Talenti danas ne traže samo posao – oni traže kulturu, liderstvo i vrednosti koje im odgovaraju.
Autentičnost menja igru
Autentičnost ne znači da moraš da deliš svaki detalj iz svog poslovnog života, već da budeš iskren o izazovima, lekcijama i vrednostima koje zastupaš. Podeli kako rešavaš probleme, ali i prepreke sa kojima si se suočio na tom putu. Ljudi se povezuju sa stvarnim pričama, jer žele da vide proces, a ne samo krajnji rezultat.
Ova autentičnost je ono što gradi poverenje i dovodi do dugoročnih veza – bilo da su u pitanju klijenti, poslovni partneri ili budući zaposleni.
Pogledaj misiju LinkedIn-a: sve što ti je potrebno je tu
LinkedIn-ova misija je jednostavna: „Povezati profesionalce širom sveta kako bi postali produktivniji i uspešniji.“ Ova misija otkriva suštinu ove platforme – nije dovoljno samo postavljati uspomene i hvaliti se postignućima. Ključ je u povezivanju, razmeni znanja i podržavanju profesionalnog razvoja kroz autentične veze.
Ako koristiš LinkedIn da bi zaista povezao ljude i pomogao im da napreduju, na pravom si putu. Povezivanje profesionalaca širom sveta zahteva autentičnost, doslednost i spremnost da se deli znanje i iskustvo – i to je sve što ti je potrebno da uspeš.
Zaključak: Promeni način na koji koristiš LinkedIn
LinkedIn nije samo platforma za deljenje uspeha. To je mesto gde možeš podeliti stvarne izazove, lekcije i vrednosti koje te vode. Kada to učiniš, otvorićeš vrata za prave poslove, prave ljude i prave mogućnosti.
O Autoru:
Nemanja Živković je strateški konsultant za B2B tech i SaaS kompanije, osnivač Funky Marketing-a i suosnivač poslovne zajednice Business Talks Network-a. Sa preko decenije iskustva, specijalizovao se za rast kompanija sa dugim prodajnim ciklusima i skupim proizvodima kroz izgradnju odnosa sa kupcima, gde je LinkedIn najbitnija platforma. Radio je sa preko 120 kompanija i konsultovao brojne startapove. Nemanja je priznat kao marketing zvezda u usponu od strane LinkedIn-a 2023. godine. Host Funky Marketing podkasta. Strastven je ljubitelj Motown muzike, GTA igre i funky ritmova, što se odražava u njegovom kreativnom pristupu poslovanju.
Websajt: https://funkymarketing.net/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/zivkovicnemanja/
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik/Unsplash