Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl Srbija, prodavnica

    Lidl uvodi semafore prilikom kupovine: Kako će to pomoći kupcima?

    Promotivna roba u trgovinskom lancu Lidl vrlo je popularna, pa nije neobično da kupci pohrle u prodavnicu i nađu se pred praznim policama, koje su „opustošili“ ranoranioci.

    Takozvani sistem semafora koje je kompanija Lidl postavila u svojim objektima u Nemačkoj sada bi trebalo da pomogne kupcima u potrazi.

    Sistem semafora trebalo bi da pomogne kupcima da uštede vreme i dugu potragu za određenim artiklom od jednog do drugog maloprodajnog objekta.

    Lidl u Nemačkoj već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u realnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Nemački mediji pišu da će se taj sistem proširiti na druga područja, a moguće i na druga tržišta.

    Na primer, crveni, žuti ili zeleni displej trebalo bi da radi i na uređajima zaposlenih u Lidlu, kako bi mogli da provere zalihe u susednim prodavnicama.

    U sistemu semafora crveno označava “rasprodato”, žuto “skoro rasprodato”, a zeleno “dostupno”. Taj sistem će se u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda takođe bi trebalo da budu uključeni u sistem.

    “To je revolucija za diskonte”, objašnjava u reportaži “LZ” menadžer Lidla Tim Šreder.

    Ova “revolucija” moguća je jer Lidlova kasa beleži dodatne informacije o prodatim artiklima, pa je može videti ne samo da li je određena majica još dostupana u prodavnici, već i u kojoj se boji ili veličini može kupiti, prenosi N1.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE