Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl traži 1.000 prodavaca u Srbiji

    Kompanija Lidl koja će ove godine otvoriti više prodavnica u nekoliko gradova u Srbiji najavila je da će u martu objaviti konkurs za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca.

    „Otvaranjem prodavnica Lidla tržište Srbije će dobiti prvi savremeni diskontni lanac. U toku su temeljne pripreme u svim segmentima poslovanja, a deo toga je i zapošljavanje novih radnika“, kazala je agenciji Beta rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla u Srbiji Martina Petrović.

    Ona je navela da je trenutno otvoren konkurs za nove radnike u Logističkom centru Lidla u Novoj Pazovi i da se očekuje da će najviše kandidata biti iz tog mesta.

    „Najmasovniji talas zapošljavanja očekuje nas u martu, kada ćemo otvoriti konkurs za prodavce u maloprodaji u velikom broju gradova širom zemlje. Na tom konkursu zaposlićemo više od 1.000 ljudi“, kazala je Petrović.

    Do sada je Lidl u Srbiji zaposlio više od 400 ljudi, uglavnom na korporativnim funkcijama, pa u kompaniji ima i IT stručnjaka, marketing eksperata, nabavljača, računovodja…

    Prema rečima Martine Petrović, očekuju se motivisani kandidati koji dele vrednosti kompanije: efikasnost, dinamičnost, srdačnost, sigurnost i pravednost.

    „Ove vrednosti karakterišu i naš proces selekcije – jednostavan je, efikasan i transparentan, dajemo povratnu informaciju i nudimo dobru radnu atmosferu u stabilnoj internacionalnoj kompaniji“, kazala je Petrović i dodala da se zainteresovani za posao u Lidlu mogu prijaviti za sva otvorena radna mesta putem karijernog sajta kompanije (karijera.lidl.rs). Ona napominje da, zbog velikog interesovanja i očekivanog velikog broja prijava, proces selekcije za poziciju prodavca može duže trajati.

    Lidl, kako je istakla, imajući u vidu iskustvo na više od 30 tržišta na kojima posluje, nudi konkurentne radne uslove i jedinstven pristup zaposlenima, u pogledu obuke, benefita i okruženja.

    „Cenimo vreme naših zaposlenih, pa zahvaljujući elektronskoj evidenciji vremena plaćamo svaki minut rada. Optimizovani procesi i moderna oprema za rad, omogućavaju da i na operativnim pozicijama, poput onih u logističkom centru, ravnopravne šanse imaju kandidati oba pola, jer ne zahtevaju veliku fizičku snagu. Kao poslodavac, svesni smo da Lidl čine ljudi, pa kreiramo srdačnu radnu atmosferu i podržavamo razvoj zaposlenih“, kazala je Petrović.

    Ona je istakla da je namera Lidla da kupcima u Srbiji ponudi najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je taj trgovinski lanac prepoznat u svetu.

    „Za to su neophodne temeljne pripreme: odabrati prave lokacije, izgraditi prodavnice, pripremiti logistički centar, odabrati asortiman, snabdeti prodavnice robom… Ovo je kompleksan zadatak u kome je potrebno uskladiti veliki broj procesa. Da bismo to što bolje uradili, većina naših zaposlenih prošla je višemesečnu plaćenu obuku u inostranstvu, gde su radili na zadacima koji ih ovde očekuju. Verujemo da imamo spremne i prave ljude i radujemo se proširenju tima, sa kojim ćemo otvoriti Lidl u Srbiji“, rekla je Petrović.

    Izvor: Beta

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE