Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dejvid Džejms

    Legendarni golman Dejvid Džejms najavio aktivaciju “Carlsberg te vodi u Liverpul”

    Kompanija Carlsberg Srbija sa ponosom ističe višedecenijsko partnerstvo brenda Carlsberg sa fudbalskim klubom Liverpul, koje sa 32 godine kontinuirane saradnje predstavlja najduže sponzorstvo u istoriji Premijer lige. Ovim povodom Beograd je posetio Dejvid Džejms, legenda Liverpula i bivši engleski reprezentativac, koji drži golmanski rekorder po broju nastupa i odbranjenih penala u najkvalitetnijoj i najatraktivnijoj fudbalskoj ligi na svetu.

    Pored druženja sa zvaničnom grupom navijača Liverpula iz Srbije i medija, Dejvid je iskoristio svoju posetu da zajedno sa predstavnicima Carlsberga obelodani produžetak saradnje ovog popularnog pivskog brenda i Liverpula na još 10 godina, ali i predstavi jedinstvenu aktivaciju za srpske ljubitelje fudbala pod nazivom „Carlsberg te vodi u Liverpul“.

    Aktivacija donosi mogućnost da čak tri dobitnika osvoje ekskluzivno putovanje za dvoje u Liverpul i dožive zaista nezaboravno iskustvo. Osim gledanja utakmice Liverpula iz Carlsberg lože, put obuhvata specijalnu turu obilaska stadiona i klupskog muzeja, večeru sa legendama kluba i igranje revijalne utakmice na čuvenom Enfildu!

    Aktivacija traje do 13. oktobra u prodajnim objektima Idea, Roda i Mercator, gde svaki kupac barem dva Carlsberg piva dobija mogućnost da osvoji ovu fantastičnu nagradu. Pored nje, Carlsberg je pripremio i mnoštvo vrednih poklona za potrošače, uključujući stone fudbale, elektronske pikado table i druge tematske nagrade.

    „Želimo da pružimo našim potrošačima neponovljivu priliku da dožive Liverpul iz „prvog reda“. Impresivnije od svih trofeja koje je ovaj slavni klub osvojio, među kojima je i 6 pehara prvaka Evrope, jesu strast, ljubav i lojalnost njegovih navijača. Imati priliku da to osetiš i budeš deo te tradicije verujem da je san svakog navijača i zato pozivam sve potrošače da uzmu učešće u ovoj aktivaciji,“ izjavio je Marko Simić, menadžer internacionalnih brendova u kompaniji Carlsberg Srbija. „Mogu slobodno da kažem da Liverpul simbolizuje sve ono najbolje u fudbalu. Ponosni smo što smo uz njega duže od tri decenije i što ne nameravamo da stanemo. Što se nas i saradnje sa Liverpulom tiče, on zaista nikada neće „hodati sam“, dodao je on.

    Više informacija možete naći na sajtu www.verovatnonajboljepivo.rs.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Carlsberg

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE