Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Leco: Šta je danas važno u internet trgovini?

    Nije dovoljno ponuditi samo kvalitetne proizvode i brzu uslugu – kupcima treba preneti kompletnu kulturu i viziju kompanije, koje čine jezgro njenog razmišljanja i funkcionisanja, poručuje Lidija Leković, vlasnica kozmetičke kompanije Leco.

    Ona u razgovoru za BIZLife ističe da su estetika i emotivna povezanost sa potrošačima od suštinskog značaja, da je integritet ključni preduslov za uspostavljanje poverenja kod potrošača i da je baš zato i nastao slogan kompanije Leco: „Ne morate da pratite trendove, dovoljno je da pratite nas.”

    • Kompanija Leco je još 2016. godine uvidela značaj onlajn trgovine. Bili ste tada među retkima koji su prodavali preko interneta, čak ste osmislili i adekvatan naziv portala, koji je u tom trenutku bio idealan. Odakle vam tada ideja da zakoračite u taj svet prodaje?

    Još 2016. godine prepoznali smo rastući trend onlajn trgovine i uvideli da će potreba za brzim i praktičnim načinom kupovine biti sve veća. Tih godina bilo je očigledno da će brzina dobijanja relevantnih podataka, poput namene proizvoda, kvaliteta, cene, ali i – što je najvažnije – ličnih iskustava korisnika i recenzija, biti presudna za kupovinu. Ove informacije ponudili smo u jednom „kliku”. Glavna ideja je bila da na jednom mestu ponudimo celokupan asortiman kozmetike Leco, koji obuhvata oko 5000 proizvoda, te da lako i brzo ti proizvodi stignu do naših kupaca. Internet prodavnica je tako postala ogledalo naše firme. Sam naziv „Onlinekozmetika” odražavao je jednostavnost i direktnost, savršeno se uklapao u tadašnje pretrage potrošača.

    • U međuvremenu je internet trgovina u Srbiji doživela ogromnu ekspanziju, pa ste i vi odlučili da se prilagodite aktuelnoj situaciji na tržištu – promenili ste ime vaše internet prodavnice. Zašto?

    Situacija na tržištu se značajno promenila u prethodnih nekoliko godina i donela je nove igrače u svetu onlajn kozmetike. U jednom trenutku smo shvatili da nije dovoljno ponuditi kvalitetne proizvode i brzu uslugu, već kupcima treba preneti kompletnu kulturu i viziju kompanije, koje čine jezgro našeg razmišljanja i funkcionisanja. Stoga je glavna ideja bila da kroz novi naziv naše internet prodavnice istaknemo identitet kompanije Leco, iza koje stoji 25 godina posvećenog rada. Želeli smo da brendiramo našu platformu jedinstvenim i prepoznatljivim imenom – Leco, te da šire komuniciramo o svojoj viziji.

    • Onlajn prodaja je generalno važan segment prodaje, a posebno za vašu industriju. Vi ste čak osmislili i jedan slogan kojim ste se identifikovali sa potrošačima. Koliko je bitno misliti na te detalje u prodaji?

    Detalji u poslovanju igraju ključnu ulogu u prodaji, posebno u kozmetičkoj industriji. Potrošači moraju biti sigurni da kupuju proverene proizvode od kompanije sa dugogodišnjim iskustvom. Brza i sigurna dostava direktno iz našeg magacina, uz dodatne benefite, poput poklona, testera i flajera u kojima su informacije o novitetima, čine deo naše posvećenosti u pružanju izuzetnog iskustva kupovine. To nas čini pouzdanim partnerom za sve ljubitelje kozmetike koji traže sigurnost, kvalitet i dodatne vrednosti pri svakoj kupovini. Pored toga, estetika i emotivna povezanost sa potrošačima od suštinskog su značaja. Slogan ne samo da odražava vrednosti brenda već i stvara emocionalnu vezu s kupcima. Naš slogan nije samo rečenica, već nosi sa sobom celokupno iskustvo koje želimo pružiti. Taj integritet koji smo godinama stvarali ključni je preduslov za uspostavljanje poverenja kod potrošača, a u ubrzanom načinu življenja, naš cilj i jeste da im skratimo istraživački put i budemo njihov prozor u svet. Tako je nastao naš slogan: „Ne morate da pratite trendove, dovoljno je da pratite nas.”

    • Koja je odlika korejske kozmetike, po kojoj ste vi prepoznatljivi? Šta je izdvaja od velike i ozbiljne konkurencije?

    Korejska kozmetika se ističe po inovacijama i fokusu na kvalitetnim sastojcima i efikasnim rezultatima. Akcenat je na kvalitetu sastojaka, tako da proizvodi K-Beauty imaju mnogo veću koncentraciju aktivnih supstanci od konkurentskih evropskih brendova. Osluškivanjem potreba potrošača razvijene su potpuno nove recepture, koje su izazvale tektonske promene u kozmetičkoj industriji. Enormna ulaganja u razvoj, inovativni pristup i veliki broj novih kompanija i brendova čine koncept K-Beauty avangardnim i unikatnim. Smatra se da industrija K-Beauty ide čak 10‒12 godina ispred ostatka sveta, što joj daje ozbiljnu prednost u odnosu na konkurenciju. Koreja je nedavno postala treća zemlja u svetu po izvozu kozmetike i uspela je da nadmaši tradicionalne sile u ovoj oblasti, kao što su Nemačka, Italija itd. U našem asortimanu K-Beauty nalazi se preko 20 različitih brendova: MizonFrudiaBaronessMedihealMoremoKundalNacificLaneigeDr JartSkin 1004Banila Co.

    Pažljivo biramo proizvode koji imaju visok standard u nezi kože, koji su spoj tradicionalnih i modernih rešenja. Važno nam je da našim ženama približimo filozofiju nege korejske žene i upoznamo ih sa čuvenih „10 koraka K-beauty” rutine za lepotu. Kvalitet ponude, stručnost i direktan kontakt sa proizvođačima u Koreji dodatno nas izdvajaju od konkurencije.

    • Kada je o korejskoj kozmetici reč, pokrenuli ste projekat „K-Beauty zvezda”. O čemu je reč, zašto je taj poduhvat interesantan?

    Drugu godinu zaredom pokrećemo projekat „K-Beauty zvezda”, koji predstavlja drugačiji, inovativan pristup promociji korejske kozmetike. Biramo devojke koje žele da se bave influensom na društvenim mrežama, svakoga meseca tokom godinu dana šaljemo im paket sa novitetima, tako da mogu da budu među prvima koje će te novitete probati i sa ostalom zajednicom podeliti svoje iskrene recenzije o testiranim proizvodima. Na taj način stvaramo autentičan i direktno relevantan marketing putem stvarnih i iskrenih korisničkih iskustava. Takođe, pružamo priliku mladim influenserima da istraže kvalitet naših proizvoda i podele utiske sa svojim prijateljima.

    • Uprkos svim izazovima na tržištu, kakva su vam očekivanja od iduće, 2024. poslovne godine? Koje ste ciljeve zacrtali?

    Optimistično gledamo prema 2024. godini. Postavili smo ambiciozne ciljeve kako bismo ostvarili stabilnost i dalji rast. Planiramo proširenje asortimana proizvoda, jačanje onlajn prisutnosti kroz inovativne marketinške strategije, razradu B2B platforme i produbljivanje veza sa našom zajednicom korisnika. Fokusiramo se na održavanje visokih standarda kvaliteta i pružanje vrhunskog korisničkog iskustva kako bismo ostvarili dugoročni uspeh.

    S obzirom na to da smo uložili puno vremena i znanja u postavku novog sajta Leco.rs i u njega implementirali nove funkcionalnosti koje omogućavaju personalni pristup svakom pojedincu sa prepoznavanjem njegovih potreba i želja, očekujemo zadovoljne i lojalne kupce.

    • Za kraj, recite nam šta će Lidija Leković sebi lično poželeti 31. decembra u ponoć.

    Dok prati trendove i juri brendove, da ne izgubi sebe i da nastavi da uživa u sitnim zadovoljstvima koje život daje.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Anđela Grozdanić/Cherry Marketing Solution/frudia.com

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE