Laptop centar: Lider u IT industriji sa misijom dostupnosti najnovije tehnologije
Laptop centar je grupacija koja obuhvata četiri firme specijalizovane za IT proizvode, softverska rešenja, servise i potrošačku elektroniku. Uz centralizovanu nabavku i raznolike kanale distribucije, pokrivaju širok spektar klijenata – od krajnjih korisnika, preko onlajn šopa do korporacija i javnih preduzeća. Ponosni su na svoju misiju da najnoviju tehnologiju učine pristupačnom po konkurentnim cenama, uz održavanje vrhunskog kvaliteta. Njihov brend Carbon, poznat po dugotrajnosti i isplativosti, uspešno spaja tehnologiju, umetnost i modu. O ovim temama za BIZLife govori Dragan Lučić, generalni direktor Laptop centra.
- Kao generalni direktor Laptop centra, kako biste najbolje opisali kompaniju u kojoj radite?
Laptop centar nije obična firma, vremenom je prerastao u grupaciju koja se sastoji od četiri firme sa različitim kanalima delovanja, a koje povezuje ista industrija: IT proizvodi, softverska rešenja, servisi i sva potrošačka elektronika. Nabavka se vodi centralizovano, a onda se distribuiraju proizvodi i implementiraju rešenja i sprovode servisi po različitim kanalima, po kojima je svaka firma u grupaciji specijalizovana.
- Koje sve oblasti pokriva Laptop centar?
Grupacija pokriva širok spektar firmi i potrošača i tržište smo podelili po našim članicama:
Laptop centar – radi najviše sa krajnjim korisnicima kroz onlajn šop sa preko 20.000 proizvoda;
ITG (International Trade Group d. o. o) – radi najviše sa velikim korporacijama, srednjim i malim preduzećima;
Smart Tehnology Solutions – bavi se projektnim poslovima sa velikim planskim nabavkama kako za velika privatna preduzeća tako i za javna preduzeća;
Solar Distribution System – namensko pravno lice za solarne elektrane i sve proizvode potrebne za solarne elektrane.
- Na šta ste posebno ponosni?
Naročito smo ponosni na posvećenost svih nas u grupaciji cilju kojim se vodimo. Želja nam je bila da zaustavimo vreme kada se kod nas čekalo i plaćalo od dva do tri puta skuplje za najnoviji tehnički uređaj, softver i servis, bilo da kupuje firma ili krajnji potrošač. Onda smo postavili jasan cilj: da omogućimo da najviša tehnologija i najnoviji proizvodi budu dostupni svim partnerima i krajnjim kupcima po pristupačnim cenama, konkurentnijim nego bilo gde u zemlji ili inostranstvu. To uspevamo tako što skraćujemo lanac od proizvođača do krajnjeg potrošača i održavamo rigorozno niske troškove, istovremeno čuvajući kvalitet na najvišem nivou, kako bismo mogli da obezbedimo ozbiljnu prednost svima koji sarađuju sa našom grupacijom.
- Kako ste otkrili Carbon i zašto ste odlučili da baš njega predstavite kupcima u Srbiji?
Carbon je, jednostavno, projekcija svih atributa za koje mi verujemo da jedan uređaj kojim se služimo mora da ima, a to su: čvrstina, dugotrajnost, dostupnost i lepota. Pošto smo takve uređaje odlučili da pravimo, za razliku od instant uređaja, maltene za jednokratnu upotrebu, onda je i tim marketinških stručnjaka osmislio da naši proizvodi ponosno nose ime Carbon.
- Šta je to što izdvaja Carbon od konkurencije?
Osnovna razlika je isplativost. Naš uređaj radi duže – jer je kvalitetan, a košta manje – zato što smo skratili nepotrebne posrednike. Kupci to već prepoznaju i sve količine koje napravimo i pustimo u prodaju – nestanu iz rafova i onlajn radnji neverovatnom brzinom.
- Odakle je potekla ideja o svojevrsnom performansu koji spaja modu i muziku sa tehnologijom koji organizujete u hali „Hangar”, u Luci Beograd?
Ideja je potekla iz zajedničke potrebe da se najnaprednija tehnologija – koju naša firma predstavlja zajedno sa našim partnerima, svetski eminentnima, kao što su Oracle, Lenovo, Huawei, Cisco, VmWare, Epson i Dell, uz naš brend Carbon – oplemeni i napravi jednu kvalitetniju sintezu sa kulturom i umetnošću, koju će predstaviti najčuvenija srpska modna kreatorka Verica Rakočević revijom „Casablanca” i najbolji srpski kompozitor Veljko sa svojom filharmonijom i specijalno napisanim delom za „Carbon eru”.
- „Carbon era” je počela događajem u Beogradu. Šta je ono što sledi u ponudi Laptop centra u narednom periodu?
Sledi nastavak onoga što već radimo – svaki korak kojim idemo sa našim proizvodima i uslugama, pored funkcionalnosti, odisaće još većim stilom, lepotom, šarmom i polako će prerasti u jednu novu kulturu koja će zavladati u novoj eri – eri Carbona!
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Privatna arhiva