Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Laptop centar: Lider u IT industriji sa misijom dostupnosti najnovije tehnologije

    Laptop centar je grupacija koja obuhvata četiri firme specijalizovane za IT proizvode, softverska rešenja, servise i potrošačku elektroniku. Uz centralizovanu nabavku i raznolike kanale distribucije, pokrivaju širok spektar klijenata – od krajnjih korisnika, preko onlajn šopa do korporacija i javnih preduzeća. Ponosni su na svoju misiju da najnoviju tehnologiju učine pristupačnom po konkurentnim cenama, uz održavanje vrhunskog kvaliteta. Njihov brend Carbon, poznat po dugotrajnosti i isplativosti, uspešno spaja tehnologiju, umetnost i modu. O ovim temama za BIZLife govori  Dragan Lučić, generalni direktor Laptop centra.

    • Kao generalni direktor Laptop centra, kako biste najbolje opisali kompaniju u kojoj radite?

    Laptop centar nije obična firma, vremenom je prerastao u grupaciju koja se sastoji od četiri firme sa različitim kanalima delovanja, a koje povezuje ista industrija: IT proizvodi, softverska rešenja, servisi i sva potrošačka elektronika. Nabavka se vodi centralizovano, a onda se distribuiraju proizvodi i implementiraju rešenja i sprovode servisi po različitim kanalima, po kojima je svaka firma u grupaciji specijalizovana.

    • Koje sve oblasti pokriva Laptop centar?

    Grupacija pokriva širok spektar firmi i potrošača i tržište smo podelili po našim članicama:

    Laptop centar –  radi najviše sa krajnjim korisnicima kroz onlajn šop sa preko 20.000 proizvoda;

    ITG (International Trade Group d. o. o) – radi najviše sa velikim korporacijama, srednjim i malim preduzećima;

    Smart Tehnology Solutions – bavi se projektnim poslovima sa velikim planskim nabavkama kako za velika privatna preduzeća tako i za javna preduzeća;

    Solar Distribution System – namensko pravno lice za solarne elektrane i sve proizvode potrebne za solarne elektrane.

    • Na šta ste posebno ponosni?

    Naročito smo ponosni na posvećenost svih nas u grupaciji cilju kojim se vodimo. Želja nam je bila da zaustavimo vreme kada se kod nas čekalo i plaćalo od dva do tri puta skuplje za najnoviji tehnički uređaj, softver i servis, bilo da kupuje firma ili krajnji potrošač. Onda smo postavili jasan cilj: da omogućimo da najviša tehnologija i najnoviji proizvodi budu dostupni svim partnerima i krajnjim kupcima po pristupačnim cenama, konkurentnijim nego bilo gde u zemlji ili inostranstvu. To uspevamo tako što skraćujemo lanac od proizvođača do krajnjeg potrošača i održavamo rigorozno niske troškove, istovremeno čuvajući kvalitet na najvišem nivou, kako bismo mogli da obezbedimo ozbiljnu prednost svima koji sarađuju sa našom grupacijom.

    Dragan Lučić, generalni direktor Laptop centra

    • Kako ste otkrili Carbon i zašto ste odlučili da baš njega predstavite kupcima u Srbiji?

    Carbon je, jednostavno, projekcija svih atributa za koje mi verujemo da jedan uređaj kojim se služimo mora da ima, a to su: čvrstina, dugotrajnost, dostupnost i lepota. Pošto smo takve uređaje odlučili da pravimo, za razliku od instant uređaja, maltene za jednokratnu upotrebu, onda je i tim marketinških stručnjaka osmislio da naši proizvodi ponosno nose ime Carbon.

    • Šta je to što izdvaja Carbon od konkurencije?

    Osnovna razlika je isplativost. Naš uređaj radi duže – jer je kvalitetan, a košta manje – zato što smo skratili nepotrebne posrednike. Kupci to već prepoznaju i sve količine koje napravimo i pustimo u prodaju – nestanu iz rafova i onlajn radnji neverovatnom brzinom.

    • Odakle je potekla ideja o svojevrsnom performansu koji spaja modu i muziku sa tehnologijom koji organizujete u hali „Hangar”, u Luci Beograd?

    Ideja je potekla iz zajedničke potrebe da se najnaprednija tehnologija – koju naša firma predstavlja zajedno sa našim partnerima, svetski eminentnima, kao što su OracleLenovoHuaweiCiscoVmWareEpson i Dell, uz naš brend Carbon – oplemeni i napravi jednu kvalitetniju sintezu sa kulturom i umetnošću, koju će predstaviti najčuvenija srpska modna kreatorka Verica Rakočević revijom „Casablanca” i najbolji srpski kompozitor Veljko sa svojom filharmonijom i specijalno napisanim delom za „Carbon eru”.

    • „Carbon era” je počela događajem u Beogradu. Šta je ono što sledi u ponudi Laptop centra u narednom periodu?

    Sledi nastavak onoga što već radimo – svaki korak kojim idemo sa našim proizvodima i uslugama, pored funkcionalnosti, odisaće još većim stilom, lepotom, šarmom i polako će prerasti u jednu novu kulturu koja će zavladati u novoj eri – eri Carbona! 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE