Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Korona kriza je značajno ubrzala digitalizaciju prodaje i marketinga

    Online event „Prodaja 2.0. – Pogled u budućnost“ okupio je brojne regionalne opinion makere iz prodaje i medija te dao odgovor na pitanje što poslovnu zajednicu čeka u 2021. godini.

     

    U organizaciji kompanije HSM informatika, uz potporu Salesforcea i AmChama održan je online event „Prodaja 2.0. – Pogled u budućnost“ koji je okupio regionalne opinion makere iz prodaje i marketinga koji su raspravljali o budućim trendovima, ali i doneli konkretne zaključke šta poslovni svet može očekivati u izazovnoj 2021. godini.

     

    Trendovi koji su vezani uz digitalizaciju nisu se promenili, već su se usled korona krize samo ubrzali. Digitalizacija poslovanja je proces koji je odavno započeo, međutim, usled novih uslova poslovanja kompanije su bile prisiljene da digitalizaciju implementiraju u vrlo kratkom roku.

     

    „Ako bismo želeli da opišemo 2020. godinu jednom rečju to bi bila inovacija. Doslovno preko noći poslovni svet je promenio svoje procese i ubrzao prelazak na digitalne sisteme komuniciranja i poslovanja. U sektoru marketinga oglašavanje se u velikoj meri usmerilo na online, upravo zato što se i prodaja proizvoda i usluga fokusirala na online. Trend koji se nastavlja je i pojednostavljivanje proizvoda i automatizacija procesa kako bi se isti jednostavnije oglašavali i prodavali, a prodaja i marketing imaju više no ikada iste ciljeve, a to je povećanje prihoda kompanije“, naglasio je Hrvoje Supić iz kompanije Salesforce.

     

    Na panelu „Budućnost prodaje“ u kojem su učestvovali Mato Njavro (ZŠEM), Krešimir Hlede (Greyp Bikes), Josip Ergović (NEXE) i Darko Minić (AIGO Business System), govornici su podelili različita iskustva, u zavisnosti od industrije iz koje dolaze. Krešimir Hlede iz kompanije Greyp Bikes je naglasio kako oni trenutno nemaju nikakvih problema s prodajom, zaista su rasli 120% u odnosu na prethodnu godinu – „Mi se nalazimo u specifičnoj situaciji, tržište mikromobilnosti je u rastu u celoj Evropi, zato mi nemamo problema s prodajom. Naš najveći izazov su interni kapaciteti, odnosno pronalazak kvalifikovane radne snage. Planiramo i dalje da ulažemo u istraživanje i razvoj kao našu temeljnu delatnost, ali naglasak ćemo staviti i na B2C tržište u segmentu proizvodnje bicikala. Takođe, naglasio bih da smo mi među prvima uveli Salesforce platformu i digitalizovali sve svoje prodajne kanale poslovanja.“

     

    Josip Ergović iz Nexe Grupe istakao je problem isporuke robe u vreme korona krize – „Srećom ni nas korona kriza nije pogodila, jer ostvarujemo rekordne prodajne rezultate. Međutim, imali smo u početku problema s dostavom robe koju izvozimo zbog zatvaranja granica. S obzirom na povećane prodajne napore, imamo potrebu za sistematizacijom i digitalizacijom prodaje i upravo uz pomoć HSM informatike implementiramo Salesforce platformu koja će nam pomoći da ostvarimo još bolje prodajne rezultate u budućnosti.“

     

    Panel „Budućnost marketinga“ okupio je pripadnike vodećih medija u regiji – Miran Pavić (Telegram Media Grupa), Zoran Turković (24sata), Borislav Miljanović (Represent System) i Darijan Kosić (N1) – koji su jednoglasno zaključili kako je budućnost oglašavanja u stvaranju atraktivnog sadržaja koji će na kreativan i novinarski zanimljiv način predstaviti proizvode i usluge. Digitalizacija komunikacije ušla je u sve poslovne procese pa tako danas klijenti organizuju online evente, sastanke i webinare, dok je još samo pre nekoliko meseci bilo nezamislivo konferenciju pratiti putem računara ili mobilnog telefona.

     

    „Danas više ne radimo treninge za javne nastupe, već edukujemo ljude iz korporacija kako da komuniciraju u četiri zida putem online aplikacija, na koji način urediti pozadinu, kako se istači i kako ostaviti dobar utisak. Zahvaljujući tehnologiji, u novim uslovima poslovanja imamo mogućnost da komuniciramo, jer u suprotnom bismo bili u velikom problemu,“ istakao je Borislav Miljanović iz Represent Systema.

     

    Zaključak online eventa „Prodaja 2.0 – Pogled u Budućnost“ ide u smeru važnosti kontinuiranog prilagođavanja na „novo normalno“, prihvatanje novih procesa rada i ubrzani prelazak na agilno i digitalno poslovanje uz prihvatanje tehnoloških inovacija kao nužnih za napredak poslovanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE