Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija LG

    Kompanija LG objavila finansijske rezultate za prvi kvartal 2024. godine

    Kompanija LG Electronics. (LG) ostvarila je prihod od oko 15,3 milijardi dolara sa operativnim profitom od 965,5 miliona dolara. Poslovna jedinica za kućne aparate zauzela je lidersku poziciju na globalnom tržištu sa rekordnim prihodima i dvocifrenim maržama. Sektor za električna vozila (EV), ključni je nastavio ekspanziju, uz velika očekivanja u budućnosti. Prodaja televizora i poslovnih rešenja kontinuirano raste, te su ovi sektori ponovo u zoni profita, što je značajan pomak u odnosu na prethodni kvartal.

    Uprkos izazovnim makroekonomskim okolnostima, poput rasta cena, nestabilnosti na deviznom tržištu, rastuće kamatne stope i usporeni oporavak potražnje, kompanija LG ostvarila je najveći ukupan prihod u prvom kvartalu. Ova prekretnica dokazuje efikasnu implementaciju održivih poslovnih modela, kao što su usluge pretplate ili iskorišćene prilike za rast u perspektivnom B2B sektoru. Kompanija LG je ojačala svoju konkurentnost na tržištu premijum proizvoda, jer je prepoznala i izdvojila oblasti za razvoj, poput veštačke inteligencije, energetske efikasnosti i dizajna koji je prilagođen kupcima. Strateški pristup ponude različitih linija proizvoda i fleksibilna struktura cena omogućili su kompaniji da uspešno upravlja polarizovanim trendovima potražnje.

    Operativni profit je premašio 725 miliona dolara petu godinu za redom i to najbolje pokazuje snažan učinak kompanije LG, uprkos intenziviranoj tržišnoj konkurenciji. Fokus kompanije na direktnu prodaju korisnicima preko Online Brand Shop-a (OBS), podstakla je kvalitativni rast. Napori da se stabilizuju troškovi sirovina i logistike, uz fleksibilnost proizvodne lokacije, dodatno su pozitivno uticali na profitabilnost.

    Kompanija LG Home Appliance & Air Solution ostvarila je prihode od 6,2 milijarde dolara uz operativni profit od 681,4 miliona. Ovaj rezultat predstavlja značajno povećanje prihoda od 7,2 odsto u poređenju sa prvim kvartalom prošle godine, ostvarivši novi rekord. Ostvareni operativni profit dostigao je drugu najveću vrednost u istoriji kompanije, sa maržom od 10,9 odsto, što pokazuje izuzetnu globalnu konkurentnost.

    Zahvaljujući svojim vodećim tehnologijama motora i kompresora, kompanija LG nastavlja sa inovacijama na tržištu. Kao posvećeni lider industrije, LG je pionir transformišućih inicijativa, kao što su usluge, pretplate i unapređivanje koncepta privržene inteligencije, a sve kreirane prema potrebama kupaca. Pored toga, strateska ekspanzija B2B projekata, uključujući HVAC i built-in rešenja, imaju još mnogo prostora za razvoj i kapitalizaciju.

    Kompanija LG Vehicle component Solutions je prijavila prihod u prvom kvartalu od skoro 2 milijarde dolara i operativni profit od 37,7 miliona dolara, što odražava povećanje prihoda od 11,5 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Konverzija zaostalih porudžbina stabilno napreduje. Uprkos tekućim ulaganjima u nove proizvodne lokacije, kako bi se ispunile nove porudžbine i ispunili zahtevi OEM-a, kompanija je zadržala stabilnu profitabilnost, koristeći ekonomiju obima koja je rezultirala povećanjem prihoda.

    Iako se očekuje blago usporavanje nedavnog rasta potražnje za električnim vozilima, potražnja za EV komponentama nastavlja da raste. LG se proaktivno bavi ovom tržišnom dinamikom tako što balansira ponudu, od infotainment-a u vozilu do pogonskih sklopova i farova. Kompanija ima za cilj da obezbedi održiv rast prihoda i stabilnu bazu profita aktivnim prilagođavanjem dinamičnim promenama na tržištu.

    Kompanija LG Home Entertainment prijavila je prihod u prvom kvartalu od preko 2,5 milijardi dolara i operativni profit od 95,8 miliona dolara. Ovo predstavlja povećanje prihoda od 4,2 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine, podstaknuto skokom potražnje za televizorima u Evropi i uspešnim lansiranjem novih modela iz 2024. Pozitivan operativni profit je podstaknut snažnim performansama webOS sadržaja/usluga, uz tradicionalnu prodaju proizvoda. Uprkos izazovima, poput skoka cena LCD panela, kompanija je efikasno upravljala profitabilnošću.

    U drugoj polovini godine očekuje se postepeni oporavak tražnje. Strategija kompanije LG se fokusira na iskorišćavanje liderske pozicije u ponudi OLED TV-a i premijum LCD QNED modela, uz kontinuirano povećanje profitabilnosti webOS platforme.

    Kompanija LG Business Solutions je prihodovala 1,13 milijardi dolara, što je skok od 6,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu, uz operativni profit od 9,3 miliona dolara. Lansiranje novih LG gram laptopova se pokazalo veoma uspešno. Pored toga, porasla je prodaja komercijalnih ekrana, uključujući elektronske table i LED reklame. Dok se operativni profit vratio na pozitivnu marginu u odnosu na prethodni kvartal, došlo je do blagog smanjenja u odnosu na isti period prošle godine, što se pripisuje negativnim trendovima rasta cena komponenti i jače konkurencije.

    Očekuje se da će ove godine celokupno IT tržište održati sličan nivo potražnje kao u prethodnoj godini, uz blagi rast koji se očekuje u segmentu komercijalnih ekrana. Očekuje se i povećanje potražnje za IT proizvodima visokih specifikacija kao što su gejming monitori i LED signalizacija. Kompanija LG ima za cilj da predvodi tržište sa strateškim IT proizvodima, prilagođenim potrebama kupaca, integrišući karakteristike koje su specifične za igre i OLED ekrane. Napori za proaktivan razvoj novih poslovnih projekata, kao što su robotika i punjenje električnih vozila, stvaraju dodatan prostor za budući rast.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE