Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kolin Kapernik i Najki za 24 sata zaradili 43 miliona dolara

    Kolin Kapernik je kleknuo zbog svojih uverenja na samom terenu. Tim činom je pokrenuo nacionalni bes suprostavivši se policijskoj brutalosti i rasizmu, a to je navodno dovelo do toga da bude izbačen iz Nacionalne fudbalske lige (NFL-a).

    Zato je dobro poznati brend Najki odlučio da naljuti dosta ljudi i da uzme Kolina za novo zaštitno lice, i to sa sve sloganom „Verujte u nešto. Čak i ako to znači da morate žrtvovati sve.“ („Believe in something. Even if it means sacrificing everything“).

    Ne možete staviti cenu na veru u nešto, ali možete da stavite cenu na medijsku pažnju. Kako „Money“ piše, kontroverze i priče oko Kapernika i reklame za Najki donele su zaradu od 43 miliona dolara za samo 24 sata.

     

     

     

    Šerovi na društvenim mrežama jesu za Najki opali za 3 odsto. I mnogi su to vezivali za kampanju. Ali brojke pokazuju da se sličan pad šerove desio i konkurentnim brendovima Adidas i Puma. Kako će ova kampanja uticati na Najki na duže staze, ostaje da se vidi.

    Ali zanemarimo biznis, Kolin Kapernik je ovde pravi heroj. Kako je Čarls Pirs rekao za Esqire Kapernik je uspeo da odvoji Najki od NFL-a, da iskoristi kompaniju za svoj protest protiv brutalnosti policije i rasizma, da ohrabri druge igrače da i oni protestuju, kao i da veliki deo „korporativnog novca“ donira u dobrotvorne svrhe.

    Dakle, medijska „buka i prašina“ su se i te kako isplatile. Znate li šta će se još isplatiti? Sve te čarape, patike koje „hejteri“ pale kao znak bojkota Najki brenda. To je sve nečiji teško zarađeni novac. Ali ako oni misle da to šalje neku poruku…

    Izvor: BIZLife, Esquire, Money

    Foto: Instagram

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE