Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kloi Kardašijan u novoj reklami ZAPREPASTILA javnost: „Želimo nekog prirodnog“

    Rijaliti zvijezda Kloi Kardašijan ponovno se našla u centru pažnje nakon što je na videlo izašla njena nova poslovna saradnja. Naime, Kloi ja postala zaštitno lice kompanije Ipsy čiji je poslovni cilj „da izraze jedinstvenu lepotu korisnika“.
    Međutim, kako je već poznato, porodica Kardašijan proslavila se po svemu, samo ne po prirodnoj jedinstvenoj lepoti, a 36-godišnjakinja u Kloi izgleda gotovo neprepoznatljivo, zbog plastičnih operacija.

    Osim toga, Kloi neretko šokira Instagram javnost svojim izgledom koji je u fotošopu raznim alatima i filterima doveden do granice neprepoznatljivosti.

     

    View this post on Instagram

     

    Good Swim back in stock NOW!!!!

    A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

    Ovoga puta tako nešto dogodilo se na zvaničnoj reklamnoj kampanji za kompaniju Ipsy. Novo lice njihove kampanje upravo je Kloi, a jedna fotografija sa snimanja koja je osvanula na Fejsbuku ubrzo je pokrenula rasprave.

    „Upoznajte našu novu brend ambasadorku Kloi Kardašijan, evo što morate da znate o njenoj strasti za lepotom’, poručili su iz Ipsyja, a onda su se javili ljuti kupci kojima je ovako nešto potpuno neprihvatljivo.

    „Njena strast za lepotom ima skroz novo lice“, „Ovo nije to i ona nije ta. Možete puno bolje“, „Mislim da ću preskočiti čitanje saveta nekog ko je toliko iskompleksiran da mora svaku svoju fotografiju da uređuje do granica neprepoznatljivosti“, samo su neki od brojnih komentara ispod ove kampanje.

    Izvor: Tportal

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE