Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kiehl's koncentrovani sapun

    Kiehl’s predstavlja nove koncentrovane sapune za negu kože lica

    Od 1851. godine brend Kiehl’s stalno teži unapređenju – od odgovornih formulacija, pakovanja i proizvodnje do pružanja podrške i pomaganja zajednicama da smanje svoj uticaj na okolinu. Sa tim na umu, brend Kiehl’s je odabrao tri omiljene formule i pretvorio ih je u NOVE koncentrovane sapune za kožu lica Future Made Better – to je kolekcija koja se sastoji od tri ciljana, čvrsta proizvoda za čišćenje kože lica formulisana za temeljno čišćenje bogatom penom, što kožu čini svežom i uravnoteženom, bez osećaja suvoće ili zatezanja.

    Svi novi koncentrovani sapuni sadrže barem jedan sastojak iz obnovljivog izvora i formulisani su uz minimalnu količinu otpada od plastičnih pakovanja – kako bi vam pružili ciljanu rutinu čišćenja koja je jednako posvećena održivosti, kao i koži.

    Svaka formula sapuna je preko 96% biorazgradiva i sadrži stručno osmišljenu mešavinu sastojaka inspirisanu omiljenim linijama brenda Kiehl’s kako bi se ciljano delovalo na čitav niz problema sa kožom:

    Ultra Facial Hydrating Concentrated Cleansing Bar:

    Obogaćena glacijalnim glikoproteinom i skvalanom iz obnovljivih izvora, ova negujuća formula ne narušava zaštitnu barijeru kože, dok istovremeno poštuje prirodnu pH vrednost kože. Formula nežno čisti i vraća koži     vlažnost za postizanje zdravijeg izgleda.

    Calendula Calming & Soothing Concentrated Facial Cleansing Bar:

    Pogodna za masnu kožu koja je sklona aknama, ova formula sadrži približno 100 latica nevena iz održivog izvora koji umanjuju crvenilo, čineći kožu svežom, umirenom i savršeno čistom.

    Rare Earth Deep Pore Purifying Concentrated Facial Cleansing Bar:

    Amazonska bela glina i prah bambusa iz obnovljivih izvora su deo formule sapuna koji sadrži 80% pročišćavajućih sastojaka, uklanja mrtve ćelije i intenzivno čisti kožu, dok istovremeno pruža osećaj uravnoteženosti bez viška ulja ili osećaja suvoće.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kielh's

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE