Kampanjom "WE SKINCARE ABOUT YOU SINCE 1851" brend Kiehl's predstavio novi imidž

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kampanjom “WE SKINCARE ABOUT YOU SINCE 1851” brend Kiehl’s predstavio novi imidž

    Kiehl’s sa zadovoljstvom predstavlja novi imidž brenda propraćen novom kreativnom kampanjom pod nazivom We Skincare About You Since 1851.

    Otkako je Kiehl’s pre više od 170 godina po prvi put otvorio vrata svoje stare gradske apoteke u Njujorku, brend je ostao usredsređen na spoj stručnih znanja i veština iz područja farmacije, biljnih medicinskih preparata i medicine, a sa ciljem da odgovori na jedinstvene potrebe zajednice — uz neumornu predanost tome da pruži najefikasniju negu kože koja je prilagođena svima, bez obzira gde se nalazili.

    I danas Kiehl’s nastavlja da neguje one vrednosti koje su najvažnije — velikodušnost, vrhunsku personalizovanu uslugu i najkvalitetnija farmaceutska rešenja za negu kože — a nova kampanja sve to stavlja u prvi plan.

    Ova kampanja izraz je zahvalnosti na veštinama i prepoznatljivom individualnom pristupu više od 4700 savetnika za negu kože pod okriljem brenda na svetskom nivou. Savetnici za negu kože koji zastupaju Kiehl’s predani su izgradnji odnosa poverenja sa kupcima, slušaju njihove potrebe i pomažu im da odgovore na izazove u pogledu nege kože na personalizovanim konsultacijama.

    U sklopu kampanje, proslavljeni i nagrađivani fotograf Damon Baker živopisno je predstavio različite savetnike za negu kože i efikasne proizvode brenda Kiehl’s upotrebom savremenih vizuelnih prikaza i tehnika, dok je umetnik Tyrsa osmislio slogan “We Skincare About You”.

    Još od naših skromnih početaka, kada je Kiehl’s bio samo apoteka, ostali smo predani jedinstvenoj poslovnoj filozofiji u čijem fokusu je osnaživanje i edukacija naše zajednice širom sveta. Bez obzira na način na koji ostvarujemo taj cilj, bilo to našim proizvodima, vrhunskim nivoom usluge na našim prodajnim mestima, našom dugoročnom predanošću da se odužimo kupcima i zajednici ili neprestanim ulaganjem u održivost, naše Kiehl’s zajednice su oduvek bile i uvek će biti ono što nas pokreće i daje nam najveću motivaciju”, izjavio je Leonardo Čavez, predsednik globalnog brenda Kiehl’s. Našom novom promotivnom kampanjom brenda slavimo upravo te vrednosti; ističemo svoju tradiciju stručnih znanja i veština u području nege kože predstavljajući one koji su u stvari pravo lice našeg brenda — naše savetnike za negu kože koji zastupaju Kiehl’s. Ova kampanja je posveta nasleđu brenda, našem sadašnjem položaju i smeru kom idemo.”

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE