Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako tehnološke inovacije menjaju način na koji gledamo televiziju?

    Davno je prošlo vreme analogne tehnologije, kada su se korisničke navike morale prilagođavati unapred određenom sadržaju i vremenu prikazivanja.

    Koliko god imali lepe uspomene na crtaće u 19.15h, setite se i frustracije kada propustite taj jedan termin prikazivanja omiljene serije ili kada besomučno vrtite kanale, ne nalazeći ništa što vam u tom trenutku odgovara.

    I ne samo to, analogna tehnologija čiji je imperativ linearno gledanje sadržaja od korisnika je stvorila pasivnu publiku koja konzumira ono što joj se servira.

    Današnja publika je aktivna; ona ima svoje preference, jedinstvene korisničke navike, i izuzetno visoke standarde. Ona želi baš taj sadržaj, baš u tom trenutku, i što pre. Ukoliko pružalac usluge ne može da odgovori tim zahtevima, gubi pažnju publike i ona prelazi dalje.

    Otud i trka među konkurencijom da korisnicima ponudi najbolje proizvode i usluge, mašući im superlativima ispred nosa. Efekat toga često može biti kontraproduktivan – korisnici više nisu sigurni kome da veruju i da li vredi obavezati se određenom provajderu.

    Uzmimo u obzir još jednu odliku današnjeg društva, a to je disperzivna pažnja. To znači da korisnici vrlo često, dok gledaju televiziju, bace oko i na telefon.

    Pored toga, oni žele da njihovi uređaji imaju „pamćenje” i da komuniciraju međusobno.  Dodajmo tome i činjenicu da korisnici, kada se nalaze na nekoj drugoj lokaciji, žele pristup svojim omiljenim sadržajima kako bi se osećali kao da su kod kuće.

    Naposletku, prvi put kada internet konekcija uspori sa učitavanjem sadržaja, poverenje korisnika biva poljuljano i on počinje da se pita da li je doneo dobru odluku pri odabiru operatera. Svaki put kada se to sporo učitavanje ponovi, nezadovoljstvo raste.

    Iz gorenavedenog možete zaključiti koji su bili prioriteti pri nastajanju usluge koja ima za cilj da prevaziđe sve postojeće standarde i odgovori na najzahtevnija očekivanja korisnika – Hipernet platformu kompanije Yettel, koja uključuje optički internet, usluge digitalne televizije nove generacije, i fiksnu telefoniju.

    Od starta je bilo jasno da će Yettel ponuditi novi kvalitet usluge koja u središte stavlja korisnika: usluga digitalne televizije je još u fazi testiranja bila ponuđena korisnicima kako bi prikupili povratne informacije i uočili potencijalni prostor za unapređenja.

    Ono što je bio ultimativni cilj pri osmišljavanju usluge digitalne televizije jeste da svi ukućani imaju jednako kvalitetan protok interneta i omogućavanje da svako od njih može, recimo, istovremeno strimovati 4K video bez narušavanja brzine učitavanja sadržaja.

    Jedan inovativni detalj koji će obradovati roditelje jeste da je dečiji program kategorizovan po uzrastu i junacima, a za ostatak sadržaja koji nije okarakterisan kao dečiji, postoji opcija uključivanja takozvane roditeljske kontrole pristupa.

    Usluga Hipernet TV uključuje i opcije pauziranja i premotavanja do sedam dana unazad, a dolazi i sa predinstaliranim aplikacijama kao što su Youtube, Deezer i HBO Max, u kojima pretplatnici mogu uživati bez dodatnih troškova.

    Ovo je takođe i najpogodniji promotivni TV paket za korisnike u Srbiji trenutno.

    Digitalna televizija može se pratiti i kada niste kod kuće, na računaru sa bilo koje mreže, putem sajta hntv.rs, ili na mobilnim uređajima putem Hipernet TV aplikacije.

    Izvor: WebMind

    Foto: WebMind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE