Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je virtuelna realnost postala „nova normala”

    Piše: Rastko Nicić, direktor Sektora bankarskih operacija UniCredit banke

     Mnogi od nas poslednjih pola godine imaju osećaj kao da žive u nekom filmu, jer se fikcija sa velikog platna preselila u naš svakodnevni život. I opet, kao na filmu, mogli smo da se predamo ili da pokušamo da se prilagodimo novonastalim okolnostima, da prihvatimo nove uloge i da damo sve od sebe kako bismo nastavili da radimo ono što najbolje umemo.

    Od samog početka pandemije, glavni prioriteti UniCredita bili su zdravlje i bezbednost zaposlenih i klijenata. Veoma pažljivo smo pratili situaciju i bili spremni da sprovedemo sve neophodne mere predostrožnosti. Zahvaljujući zajedničkim naporima, brzo i efikasno smo omogućili zaposlenima da rade od kuće. S obzirom na to da smo mi pre pet godina uveli Smart working način rada, koji podrazumeva mogućnost obavljanja svakodnevnih obaveza sa različitih lokacija, nije nam bilo teško da se prilagodimo na drugačije radno okruženje.

    Istovremeno, klijente smo odmah savetovali da koriste mobilno i internet bankarstvo. U vremenima poput ovih, ne samo kada je biznis u pitanju već i komunikacija, digitalni kanali imaju ključnu ulogu. Digitalna transformacija nije predstavljala za nas novinu, jer već godinama ulažemo u razvoj elektronskih kanala, ali moramo da napomenemo da su nas izazovi sa kojima smo se suočili pogurali da na tom polju uradimo i mnogo više. S druge strane, i klijenti, suočeni sa novom realnošću, postali su otvoreniji i brže su prihvatili digitalna rešenja, što se odražava u konstantnom porastu broja korisnika i broju transakcija putem digitalnih kanala.

    Razumejući potrebe naših klijenata, omogućili smo ono što im je bilo ključno, a to je da sve vreme budemo u kontaktu. Tokom trajanja vanrednog stanja, informacije na našem sajtu su bile ažurirane sve vreme, poslali smo nekoliko stotina hiljada imejlova i SMS-ova. Obavili smo bezbroj telefonskih poziva putem Kontakt centra kako bismo klijente obavestili o svim promenama koje je bilo neophodno da uvedemo da bismo se prilagodili novonastaloj situaciji, a istovremeno ostali otvoreni za poslovanje. Naime, finansijski sektor ima ključnu ulogu u obezbeđivanju javnih i privatnih investicija kako bi se sačuvala radna mesta. Stoga je nama bilo najvažnije da održimo kontinuitet poslovanja i da sve vreme budemo pouzdan partner i podrška našim klijentima.

    U ovakvim, izazovnim vremenima treba svi da budemo jedinstveni i da zajedno radimo na svemu onome što je zaista važno. Stoga smo nastavili da se ponašamo kao društveno odgovorna kompanija podržavši naš zdravstveni sistem u nekoliko navrata u nabavci neophodne zdravstvene opreme. Takođe, posebnu pažnju sve vreme posvećujemo i našim dobavljačima tako što izvršavamo plaćanja po osnovu primljene, verodostojne i potpune dokumentacije za plaćanje, u proseku, za pet radnih dana, bez obzira na ugovorene rokove i rokove propisane zakonima. Plaćajući brzo, mi doprinosimo likvidnosti realne ekonomije u vremenima kada to u značajnoj meri pravi razliku.

    Iako smo se mi vrlo uspešno prilagodili novonastalim okolnostima, većina nas sa nestrpljenjem očekuje da izađe iz virtuelnog sveta i da ponovo bude zajedno sa svojim timovima, da se vrati normalnim tokovima. Koliko god nam je u početku prijalo da radimo od kuće, da ne moramo da upadamo u saobraćajne gužve i da se sređujemo za posao, nedostaje nam realni svet, jer većini nas rođenih u prošlom milenijumu, ipak, više prija kontakt uživo, kako u privatnom, tako i u poslovnom životu. Poštovanje i primena mera predostrožnosti i prevencije se, naravno, podrazumeva i tako će i ostati.

     

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE