Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Veliapp, Veli aplikacija

    Kako je Veli aplikacija popločala put novim investitorima – intervju sa Stevanom Radonjaninom

    Ako ste se na početku vašeg ulaska u kripto osećali izgubljeno, onda sigurno znate koliko adekvatna pomoć može uticati na tok napredovanja i donošenje pravih odluka. Međutim, teško je naći dobar oslonac u moru kripto influensera koji obećavaju da se možete obogatiti preko noći.

    Srećom, nova generacija kripto entuzijasta ne mora više o tome da brine. Uz Veli aplikaciju, put do aktivnog investitora nije više minsko polje na kom morate pažljivo kalkulisati svaki sledeći potez.

    Stevan Radonjanin je izvršni direktor i suosnivač kompanije Veli, platforme za trgovinu kriptovalutama koja nudi početnicima i iskusnim investitorima mogućnost da uče o kriptovalutama i trguju njima. Ideja iza aplikacije je pružanje adekvatne pomoći kako bi korisnici na jednostavan način otkrili i obvladali svetom kriptovaluta i pravli bolje finansijske odluke. U razgovoru sa WebMind portalom, Stevan otkriva kako je Veli aplikacija formirana i pruža uvid u to kako ona pomaže korisnicima da maksimiziraju prinose implementirajući odgovarajuće strategije trgovanja kriptovalutama.

    • Kako je Veli aplikacija zaživela? Šta je inspirisalo ideju za i šta vas je motivisalo da je ostvarite?

    Dok sam radio u kripto industriji za kompanije Bitpanda (jedna od takozvanih “unicorn” kompanija) i za Kriptomat, često su me prijatelji i porodica pitali koje kriptovalute bi trebali da kupe. Nakon što sam više puta čuo to pitanje, odlučio sam da postavim oglas na Linkedin-u i zaposlim osobu koja će za mene vršiti istraživanje kriptovaluta. Tako sam upoznao Pavla, koji je bio odgovoran za istraživanje različitih kriptovaluta. Njegov zadatak je bio da pronađe sve što bi mogao o njima, obavljao bi tehničku i fundamentalnu analizu i skraćivao sve to u pregledan sažetak od 10 strana.

    Ta istraživanja koje je Pavle pripremao bila su toliko dobra da sam počeo da ulažem na osnovu njih i ostvarujem profit. Moji prijatelji su takođe bili oduševljeni ovim radovima, što me je navelo da iskoristim ovu priliku da rešim problem sa kojim se suočavaju mnogi ljudi, a to je “koju kriptovalutu kupiti, kada je kupiti i kada je prodati kako bi se ostvario profit”.

    Ono što me je motivisalo, jeste to što je veliki broj neiskusnih ulagača gubio novac investirajući u kripto, dok su istovremeno drugi zarađivali. I nijedna platforma se nije bavila rešavanjem tog problema. Zato sam rešio da uradim nešto po tom pitanju.

    Sa tom idejom na umu, počeo sam da radim na rešenju. To je privuklo pažnju jednog nemačkog investicionog fonda (VC-a) koji je želeo da investira 500.000 evra u tu ideju. Međutim, moj suosnivač Marko i ja odlučili smo da odbijemo tu ponudu i umesto toga investiramo lična sredstva u startap. Okupili smo sjajan tim i uspeli smo da stvorimo prvu verziju aplikacije, odnosno MVP (Minimalno održiv proizvod).

    Ostatak intervjua možete pročitati na WebMind portalu.

    Izvor: Web Mind

    Foto: Web Mind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE