Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Đorđe Stojić, Represent Communications

    Đorđe Stojić, novi Account Director u agenciji Represent Communications

     Dok se u Srbiji sve više priča o tome da ljudi odlaze iz zemlje, ti si se vratio. Zašto?

    Ha-ha-ha, mislim da na to pitanje još uvek nemam spremljen kompletan odgovor. Moja generacija, kao i ona pre nje, a i sve ove posle, odrasla je sa tim pričama o odlascima i kako je Srbija zemlja u kojoj se živi najgore na svetu. Provesti život razmišljajući na taj način užasno je opterećujuće, a i poprilično blesavo, tako da se ja oduvek trudim da ne idem u tom smeru. Naravno, u svakoj glavi ima makar malo drame kada se krene tamo-ovamo, ali meni prija što sada provodim više vremena u Beogradu.

    Došao si u agenciju Represent Communications. Kako ti je izgledao prvi dan?

    Naleteo sam na nekoliko dragih lica koja sam znao odranije. Ta vrsta bliskosti mi je definitivno nedostajala dok nisam živeo u Beogradu.

    Da li već primećuješ razliku u tome kako je raditi „napolju”, a kako to izgleda ovde?

    Naravno, ali to je sasvim normalno. I kada menjate firmu a radite identičan posao, uvek su prisutne razlike. Proveo sam više od jedne decenije radeći u internacionalnom setingu, gde su kriterijumi kvaliteta jako visoki i nivo stresa ume da bude neprirodno visok. Ipak, nagrade mogu biti divne, kao to da ste okruženi ljudima iz svih delova sveta i svakodnevno „upijate” tolike kulture, običaje, jezike. Mislim da je to ovde još uvek, nažalost, malo teže imati.

    Ali hajde malo o onome što svi žele da čuju! Ja ne smatram da su ljudi ovde ni manje obrazovani, ni manje profesionalni; naprotiv, ja sam okružen ljudima koji su daleko veći profesionalci u svojim oblastima nego dosta ljudi koje sam upoznavao po svetu. Tako da ne bih rekao da baš toliko kaskamo za svetom koliko nam to mediji i društvo uporno nameću već decenijama. Ja nekako mislim da se to ciljano i sistemski radi kako bi se ljudi manje plaćali.

    Šta će biti tvoj posao u Represent Communicationsu?

    U Represent Communications sam došao da vodim sektor zdravstvene zaštite. Imam tu sreću da radim u timu sa profesionalnim, posvećenim i, što je najvažnije, zabavnim ljudima.

    Kako zamišljaš kraj ove godine u ovoj agenciji? Šta bi voleo da postigneš? Kako sebe vidiš za godinu dana?

    Voleo bih da ostvarimo saradnju sa što više klijenata na višegodišnjem nivou, radeći na integrisanju komunikacija. Cilj „koncepta 360°” i holistički pristup marketingu i komunikaciji, kome većina poslova danas teži, nije da se manično upotrebe svi dostupni kanali komunikacije, nego da se definišu najefikasniji kanali i maksimalno usaglase. A to se postiže dugotrajnom i sveobuhvatnom saradnjom i poverenjem između klijenta i agencije. Voleo bih da što više klijenata vidi Represent kao partnera sa širom slikom.

    A sebe vidim nasmejanog, kao danas dok pišem odgovore na vaša pitanja J.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE