Kako inovacije i individualni pristup donose konkurentsku prednost?

Petar Krčadinac je odnedavno preuzeo poziciju menadžera FTL odeljenja u kompaniji Gebrüder Weiss, prilagodivši se dinamičnom radnom okruženju tokom prvih nekoliko meseci. Njegovo prethodno radno iskustvo znatno doprinosi unapređenju procesa i uspostavljanju novih projekata u kompaniji, a sa fokusom na kvalitet i inovacije, naš sagovornik nastavlja da razvija strategije za stabilan rast sektora.

  • Kako ste se prilagodili novom radnom okruženju u Gebrüder Weissu tokom prvih sedam meseci? Koji su vam bili najveći izazovi?

Najveći izazov bio je individualan pristup svakom članu tima, jer je svaki faktor važan za dobar rezultat, a to je zahtevalo vreme. Pored toga, trebalo je savladati unutrašnju strukturu i sisteme kompanije kako bih bolje razumeo širu sliku. Sam period prilagođavanja bio je kratak, zbog svakodnevne dinamike unutar kompanije, gde je svaki trenutak bio posvećen radu i usvajanju specifičnosti načina rada kompanije Gebrüder Weiss.

  • Na koji način vaše prethodno iskustvo doprinosi uspehu vašeg FTL tima?

Smatram da je svako novo iskustvo dragoceno, u pogledu pozitivnih i negativnih aspekata diverziteta. Tržište danas postavlja mnogo izazova, ali klijentima orijentisan pristup uvek može da izdvoji rad i donese dodatnu vrednost. Odgovoran i transparentan odnos prema saradnicima i klijentima gotovo uvek donosi uspeh i to je nešto na čemu insistiram.

Gebrüder Weiss

Kako je na novom poslu (Gebrüder Weiss)

  • Šta vas je privuklo da pređete u Gebrüder Weiss i šta smatrate najznačajnijom prednošću kompanije?

Kompanija ima dugu tradiciju, čak više od 500 godina, i globalni otisak, uz porodične vrednosti. Gebrüder Weiss ima razvijenu mrežu filijala, koja omogućava agilnost i brza rešenja, uz visok nivo komunikacije sa kolegama. Posebno mi je drago što mi je pružena prilika da budem deo ovako uspešnog tima.

  • Da li ste već započeli neke ključne projekte za vaš sektor u Srbiji?

Da, nakon analize sa kolegama, napravili smo plan koraka za unapređenje. Svi novi zadaci fokusirani su na poboljšanje kvaliteta i uvođenje digitalnih servisa, kako bismo se pozicionirali kao pouzdan izbor za klijente.

  • Kako vidite dalji razvoj vašeg sektora i koji su planovi za narednu godinu?

Kompanija ima gotovo neograničene logističke mogućnosti, a cilj je stabilan rast. Naredna godina može doneti izazove za transport, ali ćemo kao tim dati svoj maksimum da održimo dobar tempo i kvalitet rada.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Bogdan Bogdanović / Produkcija 46

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE