Kako da koristite Instagram Reels za predstavljanje svog biznisa?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da koristite Instagram Reels za predstavljanje svog biznisa?

    Instagram Reels je s nama već neko vreme i za sada je izvesno da nova sekcija, koja podseća na TikTok, ima potencijal da i dalje raste. Pored toga što su je prigrlili influenseri, lako se može iskoristiti za promovisanje biznisa.

    Šta je reels?

    Reč je o vertikalnom video formatu koji traje do 30 sekundi, a možete ga naći u zasebnoj sekciji ili će se pojaviti na vašem Explore Feed-u. Pored mogućnosti za ubacivanje zvuka iz postojeće muzičke baze, možete koristiti i svoje originalne zvukove. Video možete snimiti iz aplikacije ili aploudovati video koji ste prethodno snimili. Neretko ćete videti i TikTok videe koji su okačeni na Instagramu u ovom formatu.

    Instagram algoritam je trenutno na strani Reels videa, tako da, uz korišćenje ovog formata, imate šansu da dođete do velike publike, a među njima se lako mogu naći i potencijalni korisnici vaših usluga ili proizvoda.

    Ko je ciljna grupa?

    Oni koji su upoznati s TikTok-om neretko pretpostavljaju da je Reels namenjen sličnoj ciljnoj grupi – prevashodno generaciji Z, međutim, to nije sasvim tačno. Kao i TikTok, i Reels ostavlja veliki prostor za kreativnost i kreiranje sadržaja koji može biti relevantan različitoj publici.

    Naravno da postoji opcija da lipsinkujete, snimate plesne izazove i ispratite aktuelne trendove, ali treba da razmislite koliko je to relevantno za vaš biznis i poruku koju želite da pošaljete, jer sami pregledi nisu ključni, već privlačenje potencijalnih klijenata.

    Šta možete da uradite?

    Reels je idealan da u kratkom formatu predstavite svoju uslugu ili podučavate publiku. Ukoliko, primera radi, imate školu jezika, vaši nastavnici mogu objašnjavati određene fraze na zanimljiv i pamtljiv način, koji bi dalje mogao da motiviše ljude da se opredele za vaše kurseve.

    Ovi videi su odlični i za predstavljanje proizvoda i how to savete, gde možete pokazati ključne funkcionalnosti ili objasniti ljudima kako da na što bolji način iskoriste vaš proizvod i reše neki problem. Recimo, ukoliko se bavite dizajnom odeće, možete pokazati proces skiciranja, šivenja ili savetovati kako da se određeni odevni komad najbolje uklopi u kombinaciju.

    Popularni pre i posle format lako možete iskoristiti za predstavljanje svog biznisa ukoliko on omogućava bilo kakvu očiglednu transformaciju. Publika pozitivno reaguje na ovaj sadržaj, jer voli da prisustvuje brzoj i očiglednoj promeni nabolje.

    Video formati su dobar način da svom biznisu date lice i ispričate svoju priču. Možete preneti svoja ključna uverenja vezana za poslovanje, podeliti priču o tome kako ste dobili ideju za biznis ili odgovoriti na najčešće postavljana pitanja.

    Pored kreiranja novih sadržaja, možete podeliti i ranije video storije u ovom obliku ili ih blago modifikovati uz dodavanje teksta. Ne zaboravite da zvuk jeste važan deo Reels-a, ali da tekst možete da iskoristite da privučete pažnju, kreirate fokus i lakše vodite svoju priču.

    Odvojte vreme da isplanirate i napišete scenario za svoj video – ima šanse da privuče veću pažnju publike, zbog čega je još važnije da kažete baš ono što želite.

    Izvor: Naša mreža

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE