Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako do DOBRE korporativne fotografije i šta se PROMENILO?

    Bilo da se radi o startapu ili kompaniji koja postoji dugi niz godina, firme žele da se istaknu i pozicioniraju kao brend. Jedan od načina za to jeste DOBRA KORPORATIVNA FOTOGRAFIJA.

    Ljudi baziraju svoje angažmane i odluke na osnovu vizuelnih informacija. Efikasni vizuelni prikazi, kao što je dobra korporativna fotografija, mogu privući pažnju potrošača, pojačati angažman i pokrenuti profesionalnu komunikaciju i interesovanje.

    U pogledu brendiranja vaše kompanije, važno je šta POKAŽETE a ne šta kažete. Na radionici  @shootwithkitty na Summer Get Together okupljanju Represent Communications-a saznali smo sledeće:

    Korporativna fotografija DANAS

    Danas, u eri pametnih telefona sa dobrim kamerama, čini se da svako može da napravi dobru fotografiju. Međutim, šta tačno znači DOBRA korporativna fotografija?

    Vreme sivih odela, ukočenih stavova i dosadnih profilnih fotografija je odavno prošlo.

    Kompanije se sve više trude da se izdvoje iz mase sivila i istih poza, tako što na svojim sajtovima predstavljaju zaposlene kao zadovoljne i zabavne pojedince. Uglavnom ističu njihove karakterne osobine, hobije…

    Šta vas izdvaja?

    Vaša korporativna fotografija danas može izgledati sasvim spontano i originalno, baš kao i vaša kancelarija. Zašto je to zanimljivije od jednoličnog odela i kravate? Zato što ljudi žele da se poistovete sa osobom, a to mogu da urade samo ako je na fotografiji spontana poza, svakodnevna garderoba, jer na taj način ta osoba postaje njima bliska.

    Šta se dešava sa direktorima, menadžerima i ljudima na visokoj poziciji?

    Kad su direktori i menadžeri u pitanju i oni u poslednje vreme izbegavaju da na fotografijama deluju kruto, strogo i nepristupačno. Neretko se fotografišu na neočekivanim lokacijama ili u okruženjima iz privatnog života. Neki vole da izbegnu i odela, dok drugi ipak insistiraju na korporativnom odevanju. Međutim, čak i tada kroz neki detalj, zanimljiv ugao ili rekvizit pokušavaju da razbiju predrasudu i približe se svojim zaposlenima.

    Koju poruku šaljete?

    Kada birate svoju fotografiju uvek prvo razmislite koju poruku želite da pošaljete, odnosno šta želite njome da kažete. Šta tom fotografijom poručujete svojim kolegama, klijentima i partnerima? Ideja je da se takvom fotografijom ističe da je ispred objektiva individua, sa svojim manama i vrlinama, osoba koja nije nedodirljiva već se sa njom može poistovetiti većina, bez obzira na kojoj je poziciji.

    Vi niste samo puka funkcija u vašoj kompaniji nego pojedinac koji ima svoj lični pečat.

    Prenosimo deo atmosfere sa jučerašnjeg predavanja Summer Get Together:

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Represent/BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE