Jokićev logo na PATIKAMA sa motivima Srbije: Šta kriju detalji modela „Joker 1“

Nikola Jokić, trostruki MVP i nezaustavljivi centar Denver Nagetsa, ove sezone donosi nešto više od svoje prepoznatljive igre na parketu. Krajem ovog meseca, ljubitelji košarke i mode imaće priliku da upoznaju njegov prvi potpisni logo i nove patike Joker 1, rezultat višegodišnje saradnje sa kineskim brendom 361. Dok se Jokićev „Joker“ nadimak pretvara u vizuelni simbol njegove igre i stila, ovaj projekat predstavlja novu dimenziju njegovog nasleđa na terenu i van njega.

Dok njegov visoki MVP nivo igre u prvih nekoliko meseci desete sezone nije novost, Jokić ove godine donosi novi element na košarkaški teren. Počeo je da nosi svoj prvi potpisni model patika — 361 Joker 1. Tokom protekle godine, brend i igrač su zajednički radili na stvaranju jednog od prvih aspekata dugoročne serije patika: Jokićevog potpisnog logotipa.

Dok industrijski standard često podrazumeva kombinovanje inicijala i broja na dresu igrača, Jokićev lični simbol je možda jedno od najjednostavnijih i najuspešnije izvedenih rešenja u poslednje vreme, kao vizuelni prikaz njegovog dugogodišnjeg nadimka „Joker“. To je unapređena i evoluirana verzija logotipa koji je prvi put predstavio 2020. godine.

Nikola Jokić (AP Photo/David Zalubowski)

Nakon što je pregledao kompletan 26-stranični dokument, tim portala Boardroom analizirao je detalje Jokićevog potpisnog logotipa, koji će biti predstavljen uz njegove patike Joker 1, čije lansiranje je planirano za ovaj mesec.

Tri zvezde za tri nagrade

„Logotip je modernizovan na osnovu simboličnih elemenata šešira dvorske lude, sa zvezdama na šeširu koje simbolizuju brojna priznanja Nikole Jokića“, otkriva dizajner brenda 361.

Iako će verovatno dodati još priznanja, tri zvezde na vrhu šešira služe kao omaž Jokićeve tri MVP nagrade u trenutku lansiranja njegovih prvih potpisnih patika. Na bazi šešira nalaze se njegovi inicijali „NJ“, dok je broj „15“ s njegovog dresa slojevit iznad, čime se dodaje lični pečat ovom simbolu. Još jedno oštrije slovo „N“ služi kao razdelna linija između dva inicijala unutar šešira.

Pored primarnog logotipa, brend je kreirao i potpisni font koji se može kombinovati s logotipom ili koristiti odvojeno. Za promotivne slike, logotip se idealno postavlja u uglove, inspirisan mestom koje Joker zauzima na kartama za igranje.

Nikola Jokić, Patike

Nikola Jokić, patike

Kako bi logotip od početka bio jasno definisan, brend je, očekivano, pripremio niz detaljnih uputstava za formatiranje, razmak i stilizaciju logotipa — „Sva proizvodnja mora strogo pratiti ove smernice za dizajn.“

Pored smernica za upotrebu na svim vrstama medija — obuća, odeća, digitalna grafika, izlozi prodavnica, bilbordi, reklame, i slično — postoji i dodatni nivo detalja koji ističe kako se logotip ne sme koristiti. Na primer, logotip ne sme biti šuplji ili sa previše zaobljenim ivicama. Sve ovo je s ciljem da se osigura „autoritet, prepoznatljivost i doslednost,“ navode iz brenda.

„Zloupotreba ili nepravilna primena logotipa strogo je zabranjena,“ piše u internom dokumentu kompanije 361. Izgleda da nijedan zaposleni ne želi da sazna koje su kazne za „zloupotrebu“.

Logo inspirisan Srbijom

Dok su boje patika u poslednjoj deceniji postale gotovo neograničene, jer brendovi lansiraju desetine tematskih modela tokom jedne sezone, 361 se trudi da sa prvim modelom Joker patika ustanovi prepoznatljivu paletu boja.

Nikola Jokić, Patike

Nikola Jokić, Patike

„Šema boja je inspirisana ličnim putem Nikole Jokića, njegovim životnim stilom i interesovanjima, a boje za logotip su odabrane na osnovu tih elemenata,“ opisuje dizajner.

S referencama na njegovu rodnu Srbiju, planinske vrhove Denvera, ljubav prema konjima, pa čak i tradiciju da na patikama veže svoju burmu, postoji osnovni pristup bojama koji ćemo moći da očekujemo u marketinškim materijalima za prvi model Jokićevih patika.

Kako se lansiranje približava ovog meseca, uz tri početne boje modela Joker 1 i potpisanu odeću, brend će integrisati logotip na različitim mestima. U ovom slučaju, stvarnost je takva da je Jokić sam po sebi prepoznatljiviji na nekoliko globalnih tržišta od brenda 361, zbog čega će njegov logotip u mnogim slučajevima biti prioritet, dok se saradnja uspostavlja.

Na obući, glavni logotip 361 je minimiziran, a Joker ikona se pojavljuje na dugmetu prema peti, kao i na jedinstvenom mestu koje se penje od prstiju. Sve ovo je deo dizajna i deo jednogodišnjeg plana koji vodi do lansiranja Joker 1, kako bi se uspostavila Jokićeva 361 potpisna serija.

„Lični logotip je ključni element koji predstavlja i karakter i suštinu brenda, hvatajući duh saradnje između pojedinca i brenda,“ navodi se u ključnom dokumentu brenda.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: DNVR Sports YT Screenshot/Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE