Đak sport, Jelena Ivanović, Patike, Joker 1

JOKER 1 – Najjača karta srpske košarke, ekskluzivno u Đak Sportu!

Svet je nedavno postao bogatiji za patike „Joker 1“, prvi model koji je dizajnirao srpski košarkaš, reprezentativac i trostruki NBA MVP, Nikola Jokić za brend 361°, a koje će nositi tokom nove NBA sezone. Dok je svetska premijera održana u Americi, Beograd je preko kompanije Đak Sport bio domaćin evropskog predstavljanja ekskluzivnog modela patika koje će zainteresovani moći da kupe u njihovim radnjama. O interesovanju koje vlada za patike našeg košarkaša, kao i o planovima za budućnost razgovarali smo sa Jelenom Ivanović, direktorkom marketinga ove kompanije. 

Sa logotipom džokera na prednjem delu patika, ali i srpskim etno motivima na đonu, na patikama su implementirani mnogi elementi koji imaju važnost za našeg reprezentativca. Tu si i delovi sa sedla za konje, koji oslikavaju Jokićevu veliku strast koju gaji prema njima. Šara na đonu reguliše otpornost na klizanje i habanje, a sam đon je dizajniran tako da obezbeđuje stabilnost pri nagloj promeni pravca kretanja.

  • Kako je došlo do saradnje između Đak Sporta i brenda 361°, za plasiranje patika Nikole Jokića na naše tržište?

Detaljnom analizom tržišta smo mapirali brendove koji na globalnom nivou prave razliku i primetili smo brend, koji je u prošlosti proizvodio patike za vodeće svetske brendove i to znanje, koje je sticao u proizvodnji je iskoristio za proizvodnju svojih patika, a koji je sve prisutniji u NBA. Našu pažnju 361 Degrees je posebno privukao angažovanjem Nikole Jokića, srpskog reprezentativca i trostrukog osvajača MVP prstena za višegodišnjeg ambasadora brenda. To je samo pojačalo našu želju da ovaj brend dovedemo baš u Srbiju i Region Jugoistočne Evrope. Naši timovi su naporno radili i pregovarali sa čelnicima kompanije u Kini da bi danas Đak mogao da ima ekskluzivno pravo plasmana proizvodnog programa Brenda 361° za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije, Slovenije, Hrvatske i Rumunije.

  • Šta za Đak Sport znači to što je u prilici da prodaje patike igrača svetskog renomea poput Nikole Jokića?

Za celo naše tržište pre svega znači veliku čast, jer je jedna evropska premijera održana u Beogradu i Đaku. Privilegija je biti partner kompaniji 361 Degrees u plasiranju brenda čiji je ambasador, možda i najbolji srpski košarkaš svih vremena, Nikola Jokić i to u najboljem trenutku njegove karijere. Pored Nikole, još 3 košarkaša iz NBA su ambasadori ovog brenda. Smatram da je velika stvar što danas možemo da ponudimo našem tržištu fenomenalne košarkaške patike, popularne signature linije, atraktivnog dizajna uz odličan kvalitet sa tehničke strane.

  • Da li postoji plan za dodatne promocije vezane za model Joker 1, poput događaja, popusta ili nagradnih igara?

Promocija brenda će biti kontinuirana. Svakodnevno sa brendom radimo na raznim aktivacijama kako bismo sjajne proizvode približili široj publici. Svakako ćemo javnost blagovremeno obaveštavati o svim aktivnostima koje ćemo sprovoditi.

  • Koje ključne karakteristike izdvajaju Joker 1 patike od drugih modela? 

Izuzetan kvalitet, različite napredne tehnologije su korišćene, a neke su i posebno razvijene za izradu samo đona, koji je sastavljen iz četiri komponente. Materijali i tehnologije su pažljivo birani, kako bi na najbolji način iskoristili igračke potencijale svakog ko ih nosi. Ukratko, „Joker 1“ patike ističu se jednostavnošću, visokim performansama i udobnošću. Stabilnost, otpornost na klizanje i inovativni dizajn prilagođen kako za teren, tako i za svakodnevno nošenje, čine ih jedinstvenim spojem estetike i funkcionalnosti.

  • Kako potrošači reaguju na dizajn i priču koja stoji iza ovih patika?

Izuzetno pozitivno, jer prepoznaju da se radi o nečemu višem, ne samo o patici za košarku. Srpski etno motivi, elementi sa sedla za konje i logotip džokera već osvojili srca fanova širom sveta. Model „Joker 1“ specifičan je po mnogo čemu i svaki deo patika priča priču jednog od najboljih sportista današnjice. Tri zvezde na vrhu šešira džokera predstavljaju tri MVP titule koje je osvojio, a na bazi šešira su i njegovi inicijali „NJ“. Prikazan je i broj „15“, koji Jokić nosi na dresu, dok na jeziku patika stoji ime „Drim Kečer“, ime prvog konja u štali Jokića u Somboru.

  • Kakav je interes kupaca od lansiranja ovog modela? Da li beležite porast poseta prodavnicama i online prodaji?

Imamo ogroman broj upita i trenutno nemamo dovoljnu količinu patika da zadovoljimo tražnju, koja trenutno postoji kod nas, ali i kod naših partnera. Svakako pozivamo sve da, u okviru asortimana, koji je širok i trenutno dostupan, dođu u naše radnje i uvere se u kvalitet koji ovaj brend nosi.

  • Koji kupci najviše pokazuje interesovanje – profesionalni sportisti, rekreativci ili fanovi košarke?

Mogu da kažem da je interesovanje podjednako, Čak i naši profesionalni igrači iskazuju veliko interesovanje za signature liniju, međutim i ostali kupci se sve više interesuju za brend jer ove patike skreću veliku pažnju na sebe.

  • Da li imate podatke o tome kako se Joker 1 prodaje u poređenju sa drugim popularnim modelima?

Kao što smo rekli, JOKER 1 je primljen u limitiranoj seriji i ograničenim veličinama. Interesovanje je daleko iznad lagera koji smo dobili sa prvom isporukom i gledamo da ovaj izazov ispravimo sa sledećim isporukama. Do sada se nismo susretali sa ovoliko velikom potražnjom signature linija i jako smo ponosni jer smo od strane ovako jakog brenda prepoznati kao pravi partner za regione u kojima mi poslujemo.

  • Kako vidite budućnost Đak Sporta u kontekstu prodaje brendiranih proizvoda svetskih sportskih zvezda?

Mi se ne zaustavljamo u našoj odlučnosti da na srpsko tržište, kao na tržišta zemalja u regionu, dovedemo što veći broj profesionalnih brendova, koji trenutno nisu zastupljeni, jer sve više kupaca insistira na kvalitetu i široj ponudi. U skladu sa našom misijom, mi želimo da ponudom najpopularnijih sportskih brendova, prepoznatljivom uslugom i stabilnim poslovanjem unesemo zdrav duh u porodicu, posao, zabavu, sport i rekreaciju.

  • Kakvu poruku biste poslali mladim sportistima u Srbiji kroz ovu saradnju i kroz Đak Sport kao brend?

Da je za uspeh potreban partner. Da treba da nose sportsku opremu, koja njihov talenat može da podrži i pomogne im da ga iznesu i da je veoma važan zadatak da obezbede adekvatnu potporu svom telu za razvoj, kroz obuću i ostale odevne elemente. Đak Sport za svojih prvih 30 godina u fokusu poslovanja ima sportski duh, okrenut je mladim ljudima i razvoju sportu i u nama će uvek naći prijatelja i podršku.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Đak Sport

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE