Jelen pivo uveličalo slavlje tatama u 8.200 domaćinstava širom Srbije
U okviru kampanje „Jelen za tate“ tokom proteklog perioda, Jelen pivo uveličalo je slavlje u 8.200 domaćinstava širom Srbije časteći novopečene roditelje personalizovanom gajbom piva za tate i sjajnim poklonima za mame. Ilustracije radi, Jelen je častio tate sa čak 90.200 flaša piva, što je skoro kao tri puna naša najveća stadiona u Beogradu. Statistika kaže da je svaki treći tata u Srbiji dobio na poklon gajbu sa svojim imenom, dok je najveći odziv zabeležen u decembru mesecu kada je Jelen častio čak svakog drugog tatu.
Uz tradicionalno cepanje košulje i proslavu za rođake i prijatelje, novopečeni očevi su slavili i uz Jelen pivo, dok su mame dobile Nutrino lab poklon iznenađenja. Da je kampanja “Jelen za tate” bila više nego uspešna govore i sjajni komentari, dirljive slike i videi koje su u znak zahvalnosti, tokom kampanje, potrošači delili na društvenim mrežama.
Prijave su stizale iz cele Srbije, ponajviše Beograda i Vojvodine, a potrošači su bili oduševljeni brzinom dostave čak i u najudaljenijim mestima. Zaposleni u Apatinskoj pivari su takođe izrazili želju da lično dostavljaju poklone, te su tokom jedne organizovane akcije samo u jednom danu obradovali čak 180 tata.
Prijave su zatvorene, sve dostave na vreme završene, a interesovanje je i dalje veliko jer u Jelen timu svakodnevno dobijaju apele da se akcija ponovi.
Podsećanja radi, u okviru kampanje „Jelen za tate“, sve tate koje su se ostvarile u ovoj ulozi u periodu od 1. oktobra 2022. do 31. januara 2023. godine, imale su priliku da dobiju svoju personalizovanu gajbu Jelen piva tako što su ispunili formular na veb-stranici jelenzatate.rs.
Jelen će dalje nastojati da na sličan način oduševljavala svoje potrošače i nazdravlja za naša dobra vremena.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo