
IZJAVA DANA: Zašto Lucifer, i kakve to veze ima s marketingom?
Klimatolog Vladimir Đurđević govorio je o toplotnom talasu koji je danas stigao u Srbiju i zbog kojeg se u narednim danima očekuju ektremno tropske temperature.
Govoreći o toplotnom talasu nazvanom „Lucifer“, Đurđević kaže da je to marketinški trik.
Primećeno je, ističe, da kada nekim vremenskim pojavama dajete imena, da su ljudi radi da se na neki način personalno vezuju za tu pojavu, pa da zbog toga i možda češće pročitaju tri vesti o Luciferu, a ne jednu vest o toplotnom talasu.
„Mediji su to uočili jer su meteorolozi počeli da daju imena tropskim olujama, tajfunima i uraganima da bi lakše bili praćeni iznad okeana, pošto se desi neki put da iznad Atlantika ima tri uragana i onda bismo tačnije znali o kome pričamo u pojedinim izveštajima, onda su davana imena“, kaže klimatolog za RTS.
Izvor: BIZLife/RTS
Foto: Pixabay