Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Izašao je NOVI BROJ BIZLife Magazina: Istražujemo kupovnu moć građana Srbije

    Pred vama je novo izdanje BIZLife Magazina za novembar u kojem istražujemo kupovnu moć stanovništva Srbije i uticaj inflacije na standard građana.

    Kupovna moć stanovništva predstavlja mogućnost građana da za svoja primanja kupe određenu količinu roba i usluga. Ovo je izuzetno važan ekonomski indikator koji reflektuje ekonomsku snagu i stabilnost stanovništva jedne zemlje, a samim tim i nje same.

    Naslovnu poziciju novembarskog izdanja BIZLife Magazina zauzela je Violeta Kovačević, izvršna direktorka kompanije Mercator-S. Kao jedan od vodećih trgovinskih lanaca u Srbiji, Mercator-S svoj uticaj koristi za stvaranje boljeg okruženja.

    „Briga o ljudima je možda i najvažniji zadatak lidera, jer nas briga o ljudima vodi u pobede u svakom smislu – zdravlju, životu, sportu i poslu“, poručuje sagovornica BIZLife Magazina.

    Pored ovoga, pripremili smo još zanimljivog sadržaja:

    RETAIL / LUXURY BRANDS

    BELODORE PARFEMI SU UMETNIČKA DELA

    Nagrada „Najveći breakthrough u regionalnoj retail industriji” za Belodore je bio podstrek da nastavi sa inovacijama i razvojem, poručuje Miloš Milutinović, generalni direktor kompanije DP Lux Group.

    AI U BIZNISU 

    KAKO VEŠTAČKA INTELIGENCIJA MENJA POSLOVANJE?

    U zanimljivom IT kolegijumu, sa istaknutim sagovornicima iz branše, portal WebMind, uz podršku magazina BIZLife, otkriva kako veštačka inteligencija (AI) preoblikuje pejzaž različitih industrija.

    BIZ BENDOVI

    NAJBOLJA ŽURKA U GRADU

    BIZLife je četvrti put organizovao najveće kompanijsko muzičko takmičenje – „BIZ bendovi“. Posebnu čar spektaklu u Bitef Art Cafe-u, na kom je nastupilo pet bendova, dao je humanitarni karakter događaja.

    RETAIL / ELEKTRONSKA TRGOVINA

    BIZLife i Digital element istražuju kako je maloprodaja prešla na digitalni način poslovanja

    DIGITALNA TRANSFORMACIJA

    Polovina mobilnog 5G saobraćaja na svetu odvija se preko radio mreža kompanije Ericsson

    ODRŽIVO POSLOVANJE 

    Ako nema podsticaja ka privredi, neće ni poslovna zajednica sama početi da primenjuje načela cirkularne ekonomije, poručuju sagovornici portala odrzime.rs

    HEDONIZAM 

    Restoran Čajkovski vam predstavlja Osso buco ravioli, kulinarsku čaroliju inspirisanu Italijom

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE