Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Istraživanje OTKRIVA: Zašto birate određenu PLEJLISTU – nije u pitanju MUZIKA

    Novo istraživanje Kolumbijske poslovne škole i Bar-Ilan Univerziteta pokazalo je da ljudi uglavnom više vole muziku umetnika čija je ličnost slična njihovoj.

    Istraživači su proučavali ličnosti najpoznatijih 50 muzičara sa Zapada, uključujući Pola Mek Kartnija, Boba Dilana, Eltona Džona, Vitni Hjuston, Roling Stonse, Bijonse, Koldplej, Dejv Metjus Bend, Marun 5, Tejlor Svift i Ozi Osburn.

    U dva istraživanja sa više od 80.000 učesnika, otkriveno je da se ličnosti muzičara poklapaju sa ličnostima njihovih fanova.

    Treća studija sa 4.995 učesnika pokazala je da ličnosti obožavaoca predviđaju njihove muzičke sklonosti isto koliko i drugi snažni predikatori kao što su pol, starost i karakteristike muzike.

    Istraživači nisu nameravali da bolje razumeju grupe. Umesto toga, poznato je da muzika oblikuje kulturne interakcije između pojedinaca i grupa, kao i da utiče na misli i osećanja slušalaca, tako da je razumevanje mehanizama tih interakcija najvažnije.

    Rezultati istraživanja takođe mogu da pomognu ljudima da pronađu osećaj povezanosti i razumevanja – što može da ojača mentalno zdravlje.

    I naravno da se i novac može zaraditi na osnovu podataka iz istraživanja.

    „Ova otkrića mogu otvoriti put novim pristupima diskografskim kućama ili muzičkom menadžmentu da targetiraju i izgrade publiku“, kaže koautorka istraživanja Sandra Matz, vanredni profesor poslovanja u Kolumbijskoj biznis školi.

    Ono što je najbitnije jeste da konačno možete da shvatite zašto su vam neki muzičari odbojni: Vi niste poput njih, njihovi fanovi su.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE