Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    influenseri

    Instagram influenseri: Da li im i dalje verujemo kao nekada?

    Ženama nije lako da odstupe od svoje rutine u nezi kože i to čine samo ako ih neko ubedi u efikasnost određenih proizvoda. Nekada su taj neko bile TV reklame, a kada je njihova moć opala, glavnu ulogu u promovisanju proizvoda dobile su poznate ličnosti koje su, nakon eksplozije društvenih mreža, sa trona skinuli influenseri. 

    Oni se šminkaju, oni nam pokazuju nove trendove u nezi kože i kose, oni žive neke, naizgled obične, a opet savršene živote i svako od nas želi da bude kao oni, jer nam društvene mreže šalju poruku da svako od nas i može da bude kao oni.

    Gubimo li poverenje u influensere?

    Ipak, kao što je opalo povrenje u reklame i u poznate ličnosti, tako polako opada i poverenje u influensere, jer korisnici mreža više nisu ubeđeni, kao na početku, da su proizvodi koje reklamiraju oni koje i sami influenseri koriste.

    Zato je svima pažnju privukao projekat pod nazivom K-beauty zvezda koji je po prvi put realizovan prošle godine i zbog velikog uspeha koji je doživeo sada je ponovo pokrenut. Ova ideja svoj je debi imala u novembru prošle godine kada je onlinekozmetika prvi put potražila influensera među nama. Projekat nazvan K-beauty zvezda ima cilj da se formira zajednica ljubitelja korejske kozmetike i da neki od njih dobiju šansu da na period od godinu dana isprobaju ove kozmetičke proizvode.

    Šta je K-beauty zvezda?

    Projekat K-beauty zvezda nudi vam priliku da baš vi budete taj neko. Nudi vam priliku da isprobate čuvenu korejsku kozmetiku i preko društvenih mreža svoje iskrene utiske o njoj podeliti sa pratiocima.

    Nije ovo klasična influence marketing kampanja. U njoj glavnu ulogu može da igra svako od nas. Traži se neko ko će svoja iskustva o najprodavanijim korejskim proizvodima podeliti sa pratiocima na društvenim mrežama, a zauzvrat će svakog meseca dobijati omiljenu korejsku kozmetiku.

    Iako više nego dovoljni, to nisu jedini benefiti učestvovanja u ovom programu. Izabrane K-beauty zvezde prve će dobijati novitete iz asortimana, njihove objave deliće i sponzorisati organizatori i na sopstvenim društvenim mrežama čime dobijaju priliku za lični rast, a neće izostati ni promocija u časopisima i na portalima.

    K beauty zvezda

    K beauty zvezda

    Koliko je ovaj projekat važan pokazuje činjenica ga je podržala KOTRA, Korejska agencija za promociju trgovine i investicija. I ne samo to – prošlogodišnja K-beauty zvezda prisustvovala je raznim događajima u organizaciji kompanije Leco, ali i korejske ambasade, pa je bila na prijemima u korejskoj ambasadi, koncertima i predstavama korejske kulture.

    Ko može da se prijavi?

    Jedan od najvažnijih uslova je da želite da unapredite svoju svakodnevnu negu, da ste željni da isprobate nove proizvode i da znate da prenesete svoja iskustva drugima. Da biste postali K-beauty zvezda poželjna je ljubav prema fotografiji, poznavanje društvenih mreža i njihovih formata kao što su story, reels i post, a jedan od uslova je i da imate više od 1.000 pratilaca na svom Instagram profilu.

    K beauty

    K beauty

    Koraci za prijavu:

    • Objavi na svom profilu bilo koji korejski proizvod ili proizvode iz Leco asortimana u vidu posta ili reel objave. Možeš snimati svoju rutinu, uslikati teksturu proizvoda, predstaviti svoj omiljeni proizvod iz asortimana. Na fotografijama se možeš naći i ti i tvoje društvo, nema nikakavih ograničenja, osim granica tvoje mašte i inspiracije
    • Taguj profil leco_rs i obavezno koristi #kbeautyzvezda
    • To je to, ulaziš u odabir K-BEAUTY ZVEZDE! Kreativne ideje prikupljaju se do 15.01.2024, a pobednik se proglašava 16.01.2024. godine

     

     

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: K-beauty

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE