
Instagram influenseri: Da li im i dalje verujemo kao nekada?
Ženama nije lako da odstupe od svoje rutine u nezi kože i to čine samo ako ih neko ubedi u efikasnost određenih proizvoda. Nekada su taj neko bile TV reklame, a kada je njihova moć opala, glavnu ulogu u promovisanju proizvoda dobile su poznate ličnosti koje su, nakon eksplozije društvenih mreža, sa trona skinuli influenseri.
Oni se šminkaju, oni nam pokazuju nove trendove u nezi kože i kose, oni žive neke, naizgled obične, a opet savršene živote i svako od nas želi da bude kao oni, jer nam društvene mreže šalju poruku da svako od nas i može da bude kao oni.
Gubimo li poverenje u influensere?
Ipak, kao što je opalo povrenje u reklame i u poznate ličnosti, tako polako opada i poverenje u influensere, jer korisnici mreža više nisu ubeđeni, kao na početku, da su proizvodi koje reklamiraju oni koje i sami influenseri koriste.
Zato je svima pažnju privukao projekat pod nazivom K-beauty zvezda koji je po prvi put realizovan prošle godine i zbog velikog uspeha koji je doživeo sada je ponovo pokrenut. Ova ideja svoj je debi imala u novembru prošle godine kada je onlinekozmetika prvi put potražila influensera među nama. Projekat nazvan K-beauty zvezda ima cilj da se formira zajednica ljubitelja korejske kozmetike i da neki od njih dobiju šansu da na period od godinu dana isprobaju ove kozmetičke proizvode.
Šta je K-beauty zvezda?
Projekat K-beauty zvezda nudi vam priliku da baš vi budete taj neko. Nudi vam priliku da isprobate čuvenu korejsku kozmetiku i preko društvenih mreža svoje iskrene utiske o njoj podeliti sa pratiocima.
Nije ovo klasična influence marketing kampanja. U njoj glavnu ulogu može da igra svako od nas. Traži se neko ko će svoja iskustva o najprodavanijim korejskim proizvodima podeliti sa pratiocima na društvenim mrežama, a zauzvrat će svakog meseca dobijati omiljenu korejsku kozmetiku.
Iako više nego dovoljni, to nisu jedini benefiti učestvovanja u ovom programu. Izabrane K-beauty zvezde prve će dobijati novitete iz asortimana, njihove objave deliće i sponzorisati organizatori i na sopstvenim društvenim mrežama čime dobijaju priliku za lični rast, a neće izostati ni promocija u časopisima i na portalima.

K beauty zvezda
Koliko je ovaj projekat važan pokazuje činjenica ga je podržala KOTRA, Korejska agencija za promociju trgovine i investicija. I ne samo to – prošlogodišnja K-beauty zvezda prisustvovala je raznim događajima u organizaciji kompanije Leco, ali i korejske ambasade, pa je bila na prijemima u korejskoj ambasadi, koncertima i predstavama korejske kulture.
Ko može da se prijavi?
Jedan od najvažnijih uslova je da želite da unapredite svoju svakodnevnu negu, da ste željni da isprobate nove proizvode i da znate da prenesete svoja iskustva drugima. Da biste postali K-beauty zvezda poželjna je ljubav prema fotografiji, poznavanje društvenih mreža i njihovih formata kao što su story, reels i post, a jedan od uslova je i da imate više od 1.000 pratilaca na svom Instagram profilu.

K beauty
Koraci za prijavu:
- Objavi na svom profilu bilo koji korejski proizvod ili proizvode iz Leco asortimana u vidu posta ili reel objave. Možeš snimati svoju rutinu, uslikati teksturu proizvoda, predstaviti svoj omiljeni proizvod iz asortimana. Na fotografijama se možeš naći i ti i tvoje društvo, nema nikakavih ograničenja, osim granica tvoje mašte i inspiracije
- Taguj profil leco_rs i obavezno koristi #kbeautyzvezda
- To je to, ulaziš u odabir K-BEAUTY ZVEZDE! Kreativne ideje prikupljaju se do 15.01.2024, a pobednik se proglašava 16.01.2024. godine
Izvor: BIZLife
Foto: K-beauty
Pingback: K-Beauty Revolucija nege: Četiri naizgled obične devojke, menjaju pravila igre!