Inovativan pristup u unapređenju događaja i imidža Sava centra
Nakon dugogodišnjeg rada u medijima, Marko Spalević je prešao iz dinamičnog sveta radija u Sava centar, gde sada radi kao PR menadžer. Donoseći sa sobom veštine stečene na Naksi radiju, Marko uspešno kombinuje brzinu, tačnost i kreativnost, stvarajući nove prilike za rast i razvoj Sava centra, dok se istovremeno suočava s izazovima novog okruženja.
- Kako ste se prilagodili prelasku iz sveta radija u ulogu PR menadžera Sava centra? Koje su najveće razlike koje ste primetili?
Poznato je da je svet medija veoma dinamičan, a Naksi radio, kao jedna od najvećih radijskih platformi na našim prostorima, dao mi je mogućnost da stvorim jasnu sliku o tržištu muzičke i kreativne industrije na Balkanu. Kako je „Plava dvorana” Sava centra prostor koji, između ostalog, okuplja umetnike i stvaraoce, to je bio preduslov da se na novom radnom mestu osetim dobrodošlo i kao da sam „svoj na svome”. U fokusu Sava centra su događaji raznih vrsta: od kongresnih i poslovnih, do kulturnih manifestacija i festivala, što daje mogućnost da imate najbolji pregled tržišta i da uzmete direktno učešće u stvaranju novih trendova, novih biznis modela, novih navika. To je nešto što stvara poseban „drajv” i čini da posao koji radite svakog dana izgleda drugačije.
- Da li ste zbog prelaska u Sava centar morali da promenite svoj način ili stil rada?
Radna etika i stil komunikacije nešto su što karakteriše svakog od nas ponaosob. Siguran sam da ne postoji univerzalan stil rada, već da na način na koji radimo svoj posao utiče to kakvi su nam karakteri, koja su nam interesovanja, šta volimo, a šta ne volimo. Bilo mi je važno da nijedna pozicija, a ni firma za koju radim, niti projekat na kome sam angažovan – ne utiče na ono što suštinski jesam. Prelazak u Sava centar dao mi je mogućnost da unapredim sebe, da još temeljnije pristupam zadacima, da se trudim da budem dostupniji, da me kolege i saradnici doživljaju kao „motor”, a ne kao „kočnicu”.
- S obzirom na to da ste godinama radili kao PR menadžer, koje veštine i iskustva ste poneli sa sobom u Sava centar i kako ih primenjujete na novom poslu?
Karijeru u medijima započeo sam kao reporter, zatim kao novinar, a kasnije sam se usmerio ka marketingu i odnosima sa javnošću. Kada ste novinar, redakcija je vaša kuća, a kolege su vaša porodica. Takav pristup jača timski duh, a kada jednom naučite da funkcionišete u timu, onda u svakom novom timu pronalazite novu porodicu i novu kuću. Može se reći da sam sve to, i više od toga, pronašao upravo u timu Sava centra, koji besprekorno funkcioniše čak i kada su veliki izazovi pred nama.
- Imajući u vidu to da je Sava centar poznat po organizaciji velikih događaja i konferencija, koliko vam to predstavlja izazov, a koliko priliku da pokažete svoje znanje u novom okruženju?
U Sava centru sam da učim, ali sam istovremeno i spreman da sva svoja znanja i iskustva podelim – kako sa mlađim kolegama tako i sa svim klijentima i saradnicima. U ovom trenutku jedna od najvećih snaga Sava centra jeste mlad tim. Mladost je jedna posebna snaga, a svi zajedno osnažujemo kolege na juniorskim pozicijama da upravo oni pokažu najveću inicijativu. Slogan kompanije Delta Holding, koji mi je posebno drag, jeste: „Stvaramo biznise, gradimo ljude”, a on se u potpunosti ostvaruje kroz način na koji se upravlja Sava centrom.
- Kako vidite lični doprinos daljem razvoju brenda Sava centra kroz PR aktivnosti?
Sava centar pripada svima nama, on je NAŠ i, kao takav, treba da bude dostupan svakom od nas. Naša komunikacija usmerena je ka pozivanju da dođete kod nas i da budete deo nezaboravnih događaja, koji su lepši deo naših života. Daću sve od sebe da, na ponos svih nas, baš takvim održavamo imidž najvećeg kongresnog, poslovnog i kulturnog centra u jugoistočnoj Evropi, ali i da učinimo da ga zavole i neke nove generacije, koje će tek stvarati svoje emocije i svoje uspomene u prostoru novog, rekonstruisanog Sava centra.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Jakov Simović