Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    AI, marketing

    Inovativan AI pristup u Barbie marketing kampanji

    Mnogi su već čuli da je Barbie film potrošio neverovatnih 150 miliona dolara (ne računajući produkcijski budžet od 145 miliona dolara) na opsežnu i skupu marketinšku kampanju.

    Kako se ispostavilo, uloženi trud se već isplatio.

    Međutim, važan faktor koji je doprineo uspehu bilo je korišćenje veštačke inteligencije u svrhu marketinške kampanje.

    Ovo su najvažniji primeri koji su okarakterisali njihov inovativni pristup:

    1. Generator Barbie postera: Ovaj inovativan AI alat kreiran je s namerom da izrađuje personalizovane Barbie filmske postere koristeći selfije korisnika. Kampanja je počela tako što su influenseri delili personalizovane postere filma na društvenim mrežama koristeći hešteg #TheBarbieMovie. Za samo tri meseca, ovaj AI alat privukao je neverovatnih 13 miliona korisnika, dokazavši svoju sveprisutnost.
    2. AI Kvizovi: Nadovezujući se na prethodni primer, Barbie marketari su kreirali kvizove koji određuju na koje barbike korisnici najviše liče. Ovi kvizovi, iako nekonvencionalni, odjeknuli su neverovatnom brzinom kod publike. Korisnici širom sveta delili su svoju Barbie personu na društvenim mrežama koristeći isti hešteg, #TheBarbieMovie. To je rezultiralo impresivnim Instagram rekordom, budući da je heštag je za samo četiri meseca nagomilao više od 325.000 postova.
    3. AI Bumble komplimenti: Barbie je u partnerstvu popularnom aplikacijom za upoznavanje Bumble, koji broji preko 12 miliona korisnika, kreirao AI alat za izradu takozvanih “Barbie komplimenata”. Ideja je bila da korisnici ove komplimente pošalju onima sa kojima se “mečuju” na platformi. Iznenađujuće, čak 75% korisnika Bamble-a imalo je pozitivne reakcije, izrazivši želju da Barbie film pogledaju upravo sa onima sa kojima su ostvarili konekciju na platformi.

    Ceo tekst pročitajte na portalu WebMind.

    Izvor: Web Mind

    Foto: Web Mind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE