Informaciona bezbednost kao ključ digitalne transformacije

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    A1, informaciona bezbednost

    Informaciona bezbednost kao ključ digitalne transformacije

    Usled sve brže digitalizacije i geopolitičke situacije svakodnevno raste rizik od gubitka podataka, koji se danas smatraju najvrednijom imovinom kompanija, poručili su eksperti iz oblasti informacione bezbednosti na panelu „Kako ići u korak sa digitalnom transformacijom i sajber bezbednošću” koji je organizovala kompanija A1 Srbija. Oni su istakli značaj bezbednosnih rešenja i zaštite podataka.

    “Neretko kompanije vide bezbednosni tim kao mesto gde zabava prestaje, dok je zapravo potrebna dobra komunikacija kako bismo upravljali rešenjima i potencijalnim rizicima, interno i eksterno. Neophodno je održavati ravnotežu između ljudi, procesa i tehnologije, a sigurnosne prakse treba da idu u korak sa brzinom digitalne transformacije. Drugim rečima, akcenat ne treba da bude samo na tome kako ubrzati proces, već kako bezbedno ubrzati proces”, naglasio je Goran Stojadinović, direktor prodaje poslovnim korisnicima i razvoja ICT rešenja.

    Tokom razgovora sa moderatorom Ivanom Minićem, urednikom podkasta „Pojačalo”, eksperti su istakli da je u svetu u kojem je sve više poslovnog i društvenog života na mreži, zaštita bezbednosti i podataka neophodna za kompanije svih veličina.

    “Kada prepoznajete svoje slabosti i rizike kojima upravlja program kontinuiranog poboljšanja, kako bi obezbedio rešenje, tada ste na pravom putu”, izjavio je Tomas Snor, direktor bezbednosti A1 Digital.

    “U današnje vreme smo svi zanimljivi hakerima, bez obzira na oblast poslovanja ili to da li smo mala, srednja ili velika kompanija. Sajber kriminal je dobro organizovan – veliki igrači svojim korisnicima, odnosno drugim hakerima, čak nude usluge poput iznajmljivanja malver datoteka, zajedno sa tehničkom podrškom. Danas haker više i ne mora da bude stručnjak da bi mogao da napadne i ugrozi kompaniju ili pojedinca. Zbog toga u A1 nastojimo da poslovnim partnerima i klijentima ponudimo pomoć i nudimo im visok nivo sigurnosti kroz širok spektar usluga”, izjavio je Miloš Krunić, vodeći stručnjak za implementaciju ICT rešenja.

    Kompanija A1 Srbija kao provajder internet i digitalnih rešenja, usmerena je na podizanje svesti o značaju informacione bezbednosti kroz kontinuiranu komunikaciju u javnosti, kao i unutar kompanije.

    “Korisnici interneta u Srbiji su pod intenzivnom i rastućom opasnošću od sajber napada, a meta su njihova privatnost, bankovni računi i uređaji. A1 Net Protect je prošlog meseca aktivno zaustavio 22 miliona napada u Srbiji, što znači da je skoro svaki peti korisnik imao problem koji smo rešili. Najčešći napadi bili su lažne poštanske usluge, online kazina i trojanski virus. U poređenju sa drugim zemljama centralne i istočne Evrope, u Srbiji se beleži tri puta više napada. Istovremeno, ljudi prepoznaju potrebu za informacionom bezbednošću, ali i sve više ljudi i kompanija traži zaštitu od A1″, zaključio je Ričard Malovič, generalni direktor kompanije Whalebone.

    Izvor: BIZLife

    Foto: A1

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE