Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Indijski „Zomato“ pokrenuo uslugu „Rescue” za smanjenje bacanja hrane

    Zbog čak 400.000 otkazanih porudžbina mesečno, indijska kompanija za dostavu hrane Zomato pokrenula je inicijativu Food Rescue, izjavio je suosnivač i izvršni direktor Dipinder. Ova nova opcija omogućava korisnicima da kupe hranu po sniženoj ceni u originalnom, neoštećenom pakovanju u roku od nekoliko minuta nakon otkazivanja narudžbine.

    „Ne podržavamo otkazivanje porudžbina jer to dovodi do ogromnog bacanja hrane. I pored strogih pravila i politike bez povraćaja novca za otkazane porudžbine, preko 400.000 potpuno dobrih narudžbina se otkaže iz različitih razloga,“ napisao je Goel na platformi X (bivšem Twitteru).

    Kako funkcioniše Zomato Food Rescue?

    Kada je porudžbina otkazana, ona će se pojaviti u aplikaciji za korisnike unutar tri kilometra od dostavljača. Korisnici će imati samo nekoliko minuta da kupe porudžbinu kako bi hrana ostala sveža. Novi kupac plaća sniženu cenu, a prihod se deli između originalnog naručioca i restorana, dok Zomato ne zadržava zaradu. Neke osetljive namirnice, poput sladoleda i napitaka, neće biti deo Food Rescue programa. Dostavljači će dobiti punu nadoknadu za celu vožnju, od početnog preuzimanja do dostave novom kupcu. Korisnici interneta su pohvalili ovaj potez, nazivajući ga „sjajnom inicijativom“ i „inovativnom idejom“.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE