Imamo prvi animirani film koji je dostigao zaradu od MILIJARDU dolara na međunarodnim blagajnama
Film “Inside Out 2” premašio je zaradu od milijardu dolara na međunarodnim blagajnama, čime je postao jedno od 12 izdanja — i jedini animirani film — koji je ikada prešao taj prestižni prag.
Iako je 55 filmova zaradilo milijardu dolara na globalnom nivou (što uključuje prodaju u SAD-u i međunarodnu prodaju karata), 12 je uspelo da dostigne tu granicu samo na inostranim tržištima — a 11 od tih filmova su bili igrani.
Dok je Diznijev “The Lion King” iz 2019. godine zaradio neverovatnih 1,1 milijardu dolara na međunarodnom nivou, studio je remake kategorizovao kao igrani film, a ne kao kompjuterski generisani, pa je “Inside Out 2” tehnički prvi animirani film koji se pridružio tom prestižnom klubu.
Dostizanje cifre od milijardu dolara znači da je film “Inside Out 2” bio uspešan skoro svuda, ali su najvažnija strana tržišta Meksiko (102,2 miliona dolara), Brazil (80 miliona dolara), Velika Britanija (72,7 miliona dolara), Francuska (62,6 miliona dolara) i Koreja (60,8 miliona dolara).
Diznijev Pixar nastavak je već postao film sa najvećom zaradom ove godine, sa ukupno 1,649 milijardi dolara globalno, uključujući 1,002 milijarde dolara iz inostranstva i 646,3 miliona dolara u SAD-u. Pre nekoliko nedelja, “Inside Out 2” je pretekao “Frozen II” i postao animirani film sa najvećom zaradom u istoriji.
Disney je imao uspešno leto sa dva izdanja koja su prešla milijardu dolara, a drugo je Marvelov superherojski nastavak “Deadpool & Wolverine.” Da bi se dobila predstava o moći filma “Inside Out 2” na međunarodnim tržištima, “Deadpool & Wolverine” je zaradio nešto više od polovine te sume — značajnih 634,1 miliona dolara — na istim tržištima. Naravno, “Deadpool & Wolverine” je ocenjen kao film za odrasle, što teoretski ograničava njegovu publiku na starije od 18 godina.
Sa 1,21 milijardi dolara na svetskom nivou do sada, “Deadpool & Wolverine” je sada osmi po redu nastavak u Marvelovom filmskom univerzumu po zaradi, nakon što je pretekao “Captain America: Civil War” (1,155 milijardi dolara). Očekuje se da će uskoro preteći “Iron Man 3” (1,215 milijardi dolara) i zauzeti sedmo mesto.
I Alien postiže uspehe na blagajnama
Još jedan veliki Disney film, “Alien: Romulus,” dodao je 41,6 miliona dolara na međunarodnim tržištima i 57,8 miliona dolara globalno tokom vikenda, podižući ukupnu zaradu na 225,4 miliona dolara. Najnovije poglavlje u dugogodišnjoj naučno-fantastičnoj horor sagi bilo je jedan od retkih postpandemijskih holivudskih filmova koji je uspeo u Kini, gde je zarada do sada dostigla 73,3 miliona dolara.
Na drugim mestima, dva nova izdanja — reboot filma “The Crow” i psihološki triler “Blink Twice” Zoe Kravic — nisu uspela da ostave značajan trag na međunarodnom tržištu. Triler “Blink Twice” zaradio je samo 6,7 miliona dolara u 73 inostrane teritorije, dok je na domaćem tržištu zaradio skromnih 7,2 miliona dolara, što čini ukupno 14 miliona dolara globalno, piše Variety.
“Blink Twice,” koji je režiserski debi Kravicove, navodno ima budžet od 20 miliona dolara pre ponovnog snimanja, pa je relativno dobro pozicioniran za svoju bioskopsku distribuciju. Čening Tejtum, verenik Kravicove, glumi u filmu milijardera iz oblasti tehnologije koji poziva konobaricu (Naomi Aki) na svoje privatno ostrvo na luksuznu zabavu gde stvari počinju da se odvijaju u zloslutnom pravcu. Amazon MGM distribuira film u SAD-u, dok Warner Bros rukovodi bioskopskom distribucijom u ostatku sveta.
Lionsgateov film “The Crow” prošao je još gore, sa 3,8 miliona dolara iz 44 međunarodna tržišta i slabih 4,6 miliona dolara na domaćem tržištu, što čini ukupno 8,5 miliona dolara globalno u svom debitantskom vikendu. Bil Skarsgard igra glavnu ulogu u filmu, mračnoj reinterpretaciji grafičkog romana iz 1994. godine, kao ubijenog muzičara koji je oživljen kako bi osvetio svoju i smrt svoje verenice. Produkcija filma koštala je 50 miliona dolara.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Disney/Pixar Promo/Jay Maidment