Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl hoceš da menjamo mesta

    Da li ste primetili ove poruke okačene na automobilima ispred Lidl prodavnica?

    Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta.

    Kompanija Lidl Srbija je, u želji da osujeti bahate vozače da nepropisno zauzimaju parking mesta za osobe sa invaliditetom, pokrenula kampanju pod nazivom „Hoćeš da menjamo mesta?“.

    Projekat je nastao u partnerstvu sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS i usmeren je na podizanje svesti o svakodnevnim izazovima sa kojima se susreću osobe sa invaliditetom, a koji mogu da se spreče većom pažnjom naših sugrađana.

    Osvešćujuće poruke koje se postavljaju na nepropisno parkirana vozila ispred Lidl prodavnica, samo su početak, a poruka je jasna za sve kojima ova mesta nisu namenjena – „Pomeri se s mesta“.

    Pomeri se s mesta, Lidl Srbija

    Pomeri se s mesta, Lidl Srbija


    O Lidlu

    Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta. Ima oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

    Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine. Trenutno ima 63 prodavnice u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE