ENEL PS – kompanija u kojoj glavnu reč ima žena

Udruživanje žena u različite asocijacije i različite oblike savezništva popularno je, a koliko vidimo, i korisno, ali nije i neophodno na putu do uspeha.

U svetu se vodi stalna polemika oko honorara žena i muškaraca, naročito u filmskoj industriji, ali i u vrhunskom sportu, kao što je tenis, gde postoje drastične razlike za isti obavljeni posao. Zašto je tako – to znaju oni koji to finansiraju, sponzorišu ili produciraju. Činjenica je da je u poslovnom svetu, kao i za volanom, sve više žena, a u kecelji glavnih kuvara prestižnih restorana sve više muškaraca.

Iako su žene sa Venere, a muškarci sa Marsa, moraju zajedno da žive i da rade

U kompaniji ENEL PS glavnu reč ima žena. Da li je to uopšte bitno? Da li kompanija bolje posluje od kada je ona na čelu, zato što je žena? Rekli bismo da je to pre zato što je stručna, posvećena i puna energije.

GIZ svake godine, po uzoru na sličnu manifestaciju koju je osnovala Angela Merkel, posećuje sa devojčicama kompanije koje se ne bave tipično ženskim poslovima, pružajući im podršku da se ohrabre u školovanju na tehničkim fakultetima, koji nisu rezervisani samo za muškarce. ENEL PS uvek podržava Dan devojčica i svojim primerom ih motiviše da pantalone mogu da nose, ali i ne moraju. Suknja je OK u svakoj inženjerskoj firmi.

Piše: Vesna Hinić

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Enel PS

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE