Efektiva: SBB obmanjuje korisnike, Inspekcija NIJE ZABRANILA davanje popusta
Udruženje potrošača Efektiva saopštilo je danas da je kompanija SBB obmanula javnost navodima u svom jučerašnjem saopštenju u kojem piše da im je Tržišna inspekcija naložila da zaustavi primenu odluke o umanjenju računa u visini od 100 dinara, svim korisnicima koji su odlučili račune dobijaju elektronskim putem.
Efektiva navodi da „nije tačno da je Tržišna inspekcija zabranila SBB-u da daje popust, već je zabranila uvećavanje računa za 100 dinara korisnicima koji ne pređu na elektronski račun“.
„Kompanija SBB svojim saopštenjem, na žalost, nastavlja da zamajava javnost i svoju grešku prebacuje na teren politike i navodnog ugrožavanja interesa od strane državnih organa. Jedini interes koji je ugrožen je interes profita, jer prema rešenju TI, uvećani računi moraju da se vrate na prethodni nivo, a ne da se umanjeni povećaju, čime SBB spinuje priču u svoju korist, nikako u korist potrošača“, navodi Efektiva.
Dodaju da im ovim povodom „javio veliki broj korisnika SBB-a interesujući se za mogućnost pokretanja potrošačkog spora, a zbog sramnog saopštenja ove kompanije, razmotrićemo i dodatne pravne korake“.
Kompanija SBB saopštila je u ponedeljak da je Tržišna inspekcija Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija donela rešenje po kome ta kompanija treba da zaustavi primenu odluke o umanjenju računa u visini od 100 dinara, svim korisnicima koji su odlučili račune dobijaju elektronskim putem.
Poslovna odluka SBB kompanije da se odrekne prihoda u visini od 100 dinara, odobravajući popust svakom korisniku koji se odluči da dobija račune elektronskim putem, a ne poštom, po odluci Tržišne inspekcije predstavlja kršenje Zakona o zaštiti potrošača, navodi se u saopštenju kompanije SBB.
SBB: Inspekcija želi da ZABRANI POPUST za korisnike sa e-računom
Izvor: BIZLife
Foto: SBB