Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Efektiva: 10 tačaka koje moraju da ispune oni koji budu vodili Grad Beograd

    Udruženje potrošača Efektiva dalo je 10 tačaka, odnosno predloga koje bi trebalo da ispune oni koji budu vodili Grad Beograd posle izbora, a u najboljem interesu građana.

    “Idu izbori, a na njima bi trebalo izabrati ljude koji će grad da vode kao vaši zaposleni, u vašem interesu”, navode u postu na Fejsbuku. Takođe navode da slično važi i za druge gradove.

    Evo neke od tačaka koje je dala Efektiva za Grad Beograd

    Najpre bi , kako navode Javna komunalna preduzeća tebalo da formiraju (umanje) cene tako da na kraju godine ne ostvaruju basnoslovne profite, već da posluju rentabilno, u skladu sa osnovnom ekonomskom logikom poslovanja preduzeća koja su vlasništvo građana, a ne, kako navode, profitno orijentisane privatne firme koje koriste svoj monopolski uticaj za nametanje cena i usluga

    Zatim bi takođe, JKP trebalo da prestanu da angažuju eksterne advokate, u postupcima protiv građana, čime im veštački prave dodatne troškove, umesto da koriste sopstvene pravne službe, koje već primaju platu za to.

    Trebalo bi I da prestanu sa praksom da bez bar dve pisane opomene, utužuju građane i za minorne iznose dugovanja, čime im višestruko uvećavaju ceo dug.

    Ukidanje zona van centra, dovoljno parking mesta…

    Efektiva se zalaže i za ukidanje zona van centra grada i obezbeđivanje dovoljnog broja obeleženih parking mesta, ukidanje Oka sokolovog i tzv. Dnevne karte za kažnjavanje neplaćenog parkiranja, promena sistema naplate parkiranja na otvorenom

    Udruženje potrošača Efektiva je I za ukidanje naplate grejanja zimi i leti, smanjenje cena i naplata po utrošku, zatim promenu sistema naplate potrošene vode, kanalizacije I ukidanje nameta, koji nemaju veze sa potrošnjom, na računima Infostana.

    Promeniti sistem naplate odnošenja smeća i drugih dažbina

    Ističu I da je važna promena sistema naplate odnošenja smeća i ukidanje dodatnih opterećenja, poput naplate za garažu, šupu, površinu dvorišta…

    Zalažu se i za povraćaj dela novca svim građanima koji su utuživani za odavno zastarela potraživanja ili u sporovima starim više od decenije, Dnevnu kartu, neisporučeno grejanje i saldo sistem, koji su primenjivani u prošlosti, kao I obustavu svih sudskih postupaka koji se vode protiv građana, po nekoj od ovih tačaka.

    “Na ovaj način bi građani uzeli upravljanje gradom u svoje ruke, kako bi poslovanje gradskih JKP-ova prestalo da bude profitno predatorski orijentisano u cilju sticanja ekstremnih dobiti i lične koristi za advokate, izvršitelje i pojedince iz uprave uključene u dilove sa njima.

    Grad pripada njegovim građanima. Ljudi koji ga vode su vaši zaposleni, a ne predatori koji svaku priliku koriste da zarade preko vašeg džepa”, navode iz Efektive.

    Pozvali su građane da ako imaju još neki predlog, koji se tiče oblasti zaštite potrošača, da o napišu u komentaru ili ga pođalju na [email protected]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Printscreen, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE