Dve nove kategorije u okviru Sempler nagrada

Najbolje medijske strategije iz jadranskog regiona će i ove godine biti ovenčane Sempler nagradama, a dosadašnjim kategorijama, pridružiće se dve nove – Najbolja PR strategija ili promocija i Najbolji tehnološki pristup.

U okviru SEMPL-a, najveće regionalne konferencije o medijskim trendovima, najuspešnijim medijskim dostignućima biće dodeljeno 11 Zlatnih Sempler nagrada i velika Grand Sempler nagarada za najbolju medijsku strategiju u 2017. godini. Treću godinu za redom biće dodeljene i dve posebne TOP SEMPL nagrade najboljem Medija menadžeru i  Medijskoj zvezdi budućnosti.

Za nagrade medijskih uspeha godine svake godine konkuriše više radova iz jadranskog regiona; prošle godine su se takmičile agencije, oglašivači i mediji iz Slovenije, Srbije, Hrvatske i Bugarske. Glavnu nagradu, veliki sempler za najbolju medijsku strategiju godine, međunarodni stručni žiri je prošle godine dodelio akciji „Laško Dvoboj“ koju je za Pivovarnu Laško Union kreirala agencija Luna/TBWA.

Da li ste spremni da pokažete i dokažete da ste najbolji? Pročešljajte sve uspešne pojekte i ubedite žiri u svoje rezultate, inovativnost i savršenu strategiju.

Na takmičenju mogu učestvovati projekti realizovani između 01. novembra 2016. i 30. oktobra 2017. godine. Prijavljivanje radova počinje 01. septembra.

Više informacija o svim kategorijama možete pronaći na zvaničnoj sempl stranici.

 

Izvor: BIZLife

Foto: PR

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE