Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aleksandra Mirić, Lidl Srbija i Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije

    Donacija od više od 6,5 miliona dinara za korisnike Crvenog krsta Srbije

    U okviru svoje tradicionalne akcije „Mala dela su velika stvar“, kompanija Lidl Srbija je uz pomoć svojih potrošača, korisnicima Crvenog krsta Srbije obezbedila tri velike donacije u ukupnom iznosu od više od 6,5 miliona dinara. Kupovinom preporučenih proizvoda i njihovim odlaganjem na predviđeno mesto iza kasa Lidl prodavnica, potrošači su donirali više od 23 tone proizvoda u trajanju akcije. Zatim, kompanija je lansirala limitiranu seriju plišanih igračaka Rakuna Raše, za čiju kupovinu je donirala namirnice za pripremu 10.000 obroka, a dodatno je obezbedila i 1.800.000 dinara u opremi za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.

    „Zahvaljujemo se svim potrošačima što su se i ove godine odazvali našem pozivu da zajedničkim snagama obezbedimo namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu korisnika Crvenog krsta Srbije. Ponosna sam na to što je naša zajednica pokazala jedan duh solidarnosti i što čemo ovogodišnjem izdanju akcije po proceni pomoći više od 2.500 domaćinstava, i na taj način im olakšati novogodišnje praznike“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja u kompaniji Lidl Srbija.

    Mala dela su velika stvar_Lidl Srbija

    Mala dela su velika stvar Lidl Srbija

    U pretprazničnom periodu, vremenu kada je važno prisetiti se da su dobročinstvo i empatija vrednosti koje treba negovati, potrošači su od 23. novembra do 17. decembra, u 40 gradova, imali priliku da pri kupovini u Lidlu odvoje određene proizvode i namene ih za naše najugroženije sugrađane. Kupovinom preporučenih namirnica i njihovim odlaganjem na posebno naznačena mesta iza kasa, potrošači su donirali više od 35 hiljada proizvoda za korisnike Crvenog krsta Srbije. Najviše je donirano u Novom Sadu, Subotici, Beogradu i Senti, a među namirnicama najviše je osnovnih životnih namirnica, poput brašna i šećera.

    „Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju  kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način svi zajedno dajemo doprinos da se olakšaju životi onih kojima je neophodna pomoć drugih ljudi.  Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

    Mala dela su velika stvar

    Mala dela su velika stvar

    Lansiranjem limitirane serije plišanih igračaka rakuna Raše iz novogodišnje kampanje, Lidl Srbija je akcentovao važnost solidarnosti i srdačnih odnosa u prazničnom periodu, kada život zastane na trenutak, i svi u duhu zajedništva sa članovima porodice uživaju u toplini svoga doma. Kupovinom rakuna Raše, potrošači su direktno podržali akciju u kojoj je Lidl za svakog kupljenog rakuna donirao namirnice za pripremu jednog obroka za korisnike Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Čak 10.000 rakuna uspelo je da pronađe svoje mesto u domovima porodica u Srbiji i na taj način donese namirnice za pripremu 10.000 obroka tako da i oni najugroženiji u našoj zemlji imaju nešto prijatnije praznike.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE