Donacija od više od 6,5 miliona dinara za korisnike Crvenog krsta Srbije
U okviru svoje tradicionalne akcije „Mala dela su velika stvar“, kompanija Lidl Srbija je uz pomoć svojih potrošača, korisnicima Crvenog krsta Srbije obezbedila tri velike donacije u ukupnom iznosu od više od 6,5 miliona dinara. Kupovinom preporučenih proizvoda i njihovim odlaganjem na predviđeno mesto iza kasa Lidl prodavnica, potrošači su donirali više od 23 tone proizvoda u trajanju akcije. Zatim, kompanija je lansirala limitiranu seriju plišanih igračaka Rakuna Raše, za čiju kupovinu je donirala namirnice za pripremu 10.000 obroka, a dodatno je obezbedila i 1.800.000 dinara u opremi za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
„Zahvaljujemo se svim potrošačima što su se i ove godine odazvali našem pozivu da zajedničkim snagama obezbedimo namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu korisnika Crvenog krsta Srbije. Ponosna sam na to što je naša zajednica pokazala jedan duh solidarnosti i što čemo ovogodišnjem izdanju akcije po proceni pomoći više od 2.500 domaćinstava, i na taj način im olakšati novogodišnje praznike“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja u kompaniji Lidl Srbija.
U pretprazničnom periodu, vremenu kada je važno prisetiti se da su dobročinstvo i empatija vrednosti koje treba negovati, potrošači su od 23. novembra do 17. decembra, u 40 gradova, imali priliku da pri kupovini u Lidlu odvoje određene proizvode i namene ih za naše najugroženije sugrađane. Kupovinom preporučenih namirnica i njihovim odlaganjem na posebno naznačena mesta iza kasa, potrošači su donirali više od 35 hiljada proizvoda za korisnike Crvenog krsta Srbije. Najviše je donirano u Novom Sadu, Subotici, Beogradu i Senti, a među namirnicama najviše je osnovnih životnih namirnica, poput brašna i šećera.
„Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način svi zajedno dajemo doprinos da se olakšaju životi onih kojima je neophodna pomoć drugih ljudi. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
Lansiranjem limitirane serije plišanih igračaka rakuna Raše iz novogodišnje kampanje, Lidl Srbija je akcentovao važnost solidarnosti i srdačnih odnosa u prazničnom periodu, kada život zastane na trenutak, i svi u duhu zajedništva sa članovima porodice uživaju u toplini svoga doma. Kupovinom rakuna Raše, potrošači su direktno podržali akciju u kojoj je Lidl za svakog kupljenog rakuna donirao namirnice za pripremu jednog obroka za korisnike Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Čak 10.000 rakuna uspelo je da pronađe svoje mesto u domovima porodica u Srbiji i na taj način donese namirnice za pripremu 10.000 obroka tako da i oni najugroženiji u našoj zemlji imaju nešto prijatnije praznike.
Izvor: BIZLife
Foto: Lidl Srbija