Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dolce & Gabbana јoš uvek plaća danak zbog „kontroverzne“ reklame

    Zima je sezona kada luksuzni brendovi poput ovih: Gucci, Louis Vuitton, Versace MORAJU da budu u „centru pažnje“. Od crvenog tepiha kada su nagrade u pitanju, pa sve do revija u Parizu i Milanu, redovi fotografa „jure“ influensere ne bi li napravili savršenu fotografiju za Instagram i druge društvene mreže.

    Primećeno je da jedan brend fali i da nije „u centru pažnje“ na glamuroznim paradama – Dolce & Gabbana. Italijanski luksuzni brend se trudi kako bi se izborio sa posledicama „kontraverzne“ kampanje od novembra prošle godine.

    Podsetimo se da su proizvodi poznatog italijanskog brenda „Dolce & Gabbana“ povučeni sa glavnih kineskih prodajnih sajtova zbog kontroverzne reklamne kampanje tog brenda.

    Italijanski modni gigant „Dolce & Gabbana“ objavio je tada video-snimak na kojem se Azijatkinja trudi da jede pastu i picu štapićima:

    https://www.youtube.com/watch?v=AYDBbmtrqG4

    Onlajn prodavnice, kao što su Tmall i JD.com Inc. još nisu uključili kolekciju brenda Dolce & Gabbana na svojim kineskim sajtovima.

    „Lane Crawford“ i druge vrhunske robne kuće povukle su ovu robnu marku iz svojih prodavnica. I to nije sve – prolećna izdanja uticajnih lokalnih časopisa poput „Vogue China“ nemaju D&G oglase niti proizvode.

    Međutim, šteta nije učinjena samo na području Kine. I na dodeli Zlatnog globusa i na dodeli Oskara, na čijim ranijim događajima su Sara Džesika Parker i Skarlet Johanson nosili večernje haljine brenda D&G, sada niko sa „A liste“ nije poneo ovu etiketu, piše Bloomberg.

    „U osnovi su uvredili celu zemlju“, kaže Lif Griner, stilista i modni savetnik, koji radi na području Šangaja i Pariza. I dodaje da sada niko „ne želi da se poveže sa tim“.

    Na reviji D&G u februaru u Milanu, u prvom redu su nedostajali Stivi Vonder i Monika Beluči, koji su bili prisutni na prethodnim revijama. Na ovom događaju se nije pojavila ni Angelica Cheung, glavni urednik magazina „Vogue China“, kao ni mnogi blogeri, stilisti, top modeli, čiji su pratioci na društvenim mrežama ključni za privlačenje novih kupaca.

    Kao rezultat svega toga, ovogodišnja zarada D&G (od društvenih mreža i eksponiranja u medijima) je oko 4.2 miliona dolara, nasuprot prošlogodišnjoj zaradi od 12.2 miliona dolara.

    Izvor: BIZLife/Bloomberg

    Foto: Youtube prntscrn

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE