Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]
Disney, Diznijevi parkovi

Diznijevi parkovi u krizi: Zbog inflacije su im smanjeni prihodi

Diznijevi parkovi nisu ispunili očekivanja, a profit je nešto pao u poslednjem kvartalu. Iako je kompanija saopštila da je posećenost ostala stabilna i da ljudi troše više, takođe je priznala da slaba ekonomija opterećuje putnike koji su nekada podržavali kompaniju dok su njeni filmski i striming biznisi bili u poteškoćama.

Iako su se mnogi Amerikanci povukli od svakodnevnih kupovina kao što je brza hrana, oni i dalje odlučuju da troše na putovanja i slobodno vreme. Ali potrošači koji se odriču odmora mogli bi da budu zabrinjavajući znak za privredu jer sjaj tržišta rada bledi: Prošlog meseca, stopa nezaposlenosti je dostigla 4,3 odsto, skoro procentualni poen više nego što je bila na početku godine.

Nije samo Disney taj koji beleži pad – Bank of America Institut je izvestio da su transakcije kreditnim karticama za putovanja opale u junu. Istraživači su to pripisali padu cena, piše CNN.

Inflacija je takođe pomogla da se smanji prihod u Diznijevim parkovima, a nova tehnologija je pojela profit, navodi kompanija.

Disney, Dizni, Diznijevi parkovi

Diznilend, Dizni, Diznijevi parkovi (Pixabay)

Blago smanjenje potražnje

Čak i sa višim cenama, ljudi nerado otkazuju odmor, rekao je finansijski direktor Hju Džonston.

„Iako smo primetili blago smanjenje potražnje, svakako to ne bih nazvao značajnom promenom i ne mislim da je dugotrajano“, rekao je Džonston.

Problemi sa Diznijevim parkovima dolaze nakon katastrofalne zarade Airbnb-a, zbog čega su akcije kompanije za iznajmljivanje kuća pale u utorak nakon što je prijavila usporavanje potražnje američkih potrošača.

Diznijevi parkovi i međunarodni parkovi i krstarenja, međutim, daju različite rezultate: Diznijevi međunarodni parkovi su imali povećanje posećenosti i više rezervisanih soba. Gosti takođe više troše u parkovima. Kompanija je istakla da je posećenost parkova bila uporediva sa ovim periodom prošle godine i da je potrošnja po gostu porasla.

„Potrošač sa nižim prihodima oseća malo stresa. Potrošači sa visokim prihodima putuju u inostranstvo“, otkrio je Džonston.

Marriot, brend hotela i odmarališta kompanije Marriott International, takođe je prijavio bolje rezultate u svojim luksuznim odmaralištima u poređenju sa jeftinijim hotelima.

Svetla tačka za Dizni

Diznijev servis za striming po prvi put je doneo profit, što je samo Netflix uspeo da postigne dosledno. Medijski gigant je u utorak najavio sveobuhvatno povećanje cena za Disney+, Hulu i ESPN+.

Posao kompanije se takođe vratio iz Covid ere, kada kupci nisu posećivali bioskope.

„Vratili smo se standardu izvrsnosti koji smo imali kada smo proizvodili filmove od više milijardi dolara godišnje,” rekao je Džonston na CNBC u sredu.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE