Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    DELTA automoto prodajni salon i servis su tu za vas

    U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata.

    Takođe, obezbeđene su sve mere predostrožnosti koje se odnose na važnost zdravlja i sigurnosti klijenata, zaposlenih i partnera.

    • Svi zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od 2 metra od klijenata i svojih kolega.
    • Redovno se čiste prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima.
    • Značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima.
    • U Servisnom odeljenju, članovi tima nose rukavice.
    • Volan i sedište pokrivaju se plastičnom folijom odmah nakon predaje vozila na      servis.
    • Tehnike čišćenja primenjuju se na test vozilima nakon svake test vožnje.
    • Zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su: sedišta, volan, ručice na vratima i druge tvrde površine.
    • Sva vozila su nakon odrađenog servisa dezinfikovana.

    Kompanija Delta Automoto najpre želi da ostanete zdravi i na sigurnom, a ukoliko vam zatrebaju usluge prodajnog ili servisnog tima samo su na jedan poziv, e-mail ili klik od vas:

    Sektor prodaje

    Broj telefona: 011 2010 914, 2010 903

    E-mail: [email protected]

    Servis

    Broj telefona: 011 2010 928

    E-mail: [email protected]

    Radno vreme Honda prodajnog salona i servisa u Omladinskih brigada 33a tokom trajanja vanrednog stanja je:

    Radnim danima: 08:30 – 14h

    Subotom: 09:00 – 14h

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE