Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Torbe, tašne, investicija

    Da li su dizajnerske tašne investicija isplativija od zlata? Ovih 6 definitivno!

    Izraz „investiciona kupovina“ se često koristi u svetu mode. Naravno, klasične kapute i dobro napravljene cipele moći ćete da nosite godinama, ali oni su investicija samo iz aspekta nosivosti. Malo je verovatno da ćete mnogo zaraditi kada preprodajete par pohabanih mokasina. Sa tašnama je stvar potpuno drugačija i upravo zbog toga zaista možete staviti reči „torba“ i „investicija“ u istu rečenicu.

    Neke dizajnerske torbe će čak i povećati vrednost dok strpljivo čekaju spakovane u kutiji u zadnjem delu vašeg garderobera, jer su ih stzilski u ovom trenutku istisnuli neki novi modeli. Drugi stilovi, kao što je Chanel 2.55, jednostavno nikada ne zastarevaju. Prema sajtu za preprodaju Open for Vintage, sve više vrhunskih dizajnera pretražuje arhive kako bi se inspirisali za dizajn za nove sezone, što je dovelo do toga da talas potrošača krene na internet kako bi pronašli voljene stilove.

    „Vintage verzije sezonskih It trendova postaju opcija sa mnogo manjim uticajem na životnu sredinu“, navodi se na sajtu.

    Torbe koje su najbolja investicija

    Zanimljivo je da je 2010. godine klasična Chanel torba koštala 2.850 dolara, dok je unca zlata koštala 1.689 dolara. Danas, 14 godina kansija, ista ova torba se prodaje za 10.800 dolara, što je skok od 279 odsto, dok se unca zlata prodaje za 2.344 doara, što je skok od 39 odsto. Dakle, koji brendovi imaju najveću vrednost preprodaje i stoga su dobra ulaganja? Na ovo pitanje za portal whowhatwear odovara Nicola Ghin, menadžer za autentifikaciju i stalni stručnjak za dizajnerske torbe u The Lukuri Closet.

    Ako putujete sa lažnim dizajnerskim torbama, možete u zatvor: Evo u kojim zemljama

    „Brendovi sa najboljim učinkom za preprodaju na polovnom tržištu trenutno su Hermes, Chanel, Dior i Louis Vuitton. Brendovi kao što su Prada, Gucci i Fendi nude izuzetno trendi opcije, ali neki stilovi nisu toliko pouzdani kada su u pitanju vrednost preprodaje – morate da birate mudro“, kaže Ghin. Trendovi i ikone su dve različite stvari. Fendi Baguette i Gucci Bamboo torbe su možda neki od najtoplijih komada za kupovinu u ovom trenutku, ali dugoročno gledano, Birkins i Chanel Classic Flaps uvek će voditi u smislu najpoželjnijih na polovnom tržištu“, kaže on.

    Naravno, svaka kupovina dizajnerske torbe je skupa, a kupovinu ljudima olakšava vera da će jednog dana moći da je preprodaju za još veći novac

    Ipak, možda ovo ne bi trebalo da bude vaš prioritet, kaže Ceanne Fernandes-Vong, izvršni direktor i suosnivač Cocoon-a, prve pretplatničke usluge u Velikoj Britaniji za luksuzne torbe.

    „Kupite torbu koju volite. Ako žudite za starinskom Chanel Dianom, nemojte kupovati Caviar Flap torbu samo zato što mislite da će imati bolju preprodajnu vrednost. Šanse su ako zaista žudite za torbom, želećete da je zadržite godinama“, objašnjava ona.

    Sa ovih 6 marki nema greške:

    Louis Vuitton

    Chanel

    Dior

    Gucci

    Prada

    Hermes

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE