Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    doba društvenih mreža

    Da li je zlatno doba društvenih mreža i povezanosti gotovo?

    Zlatno doba društvenih mreža kada su bile novina i obećavale izgradnju zajednica i digitalnu korespondenciju bližu idealu virtualnog sveta se završava. Prva generacija korisnika društvenih mreža, milenijalci između 27 i 42 godine, sve više oseća da je „žurka“ gotova.

    Titer, sada preimenovan u X, gubi svoj šarm, Instagram je preplavljen reklamama i influenserima, a TikTok, koji je nekada delovao kao sjajnija alternativa YouTube-u, sve više liči na tržni centar prepun jeftinih kopija proizvoda, gde se više ceni hajp nego trajni uticaj, piše portal Webmind. 

    Izvor: BIZLife/Webmind

    Foto: Webmind - Ilustracija: Dall-E3/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE