doba društvenih mreža

Da li je zlatno doba društvenih mreža i povezanosti gotovo?

Zlatno doba društvenih mreža kada su bile novina i obećavale izgradnju zajednica i digitalnu korespondenciju bližu idealu virtualnog sveta se završava. Prva generacija korisnika društvenih mreža, milenijalci između 27 i 42 godine, sve više oseća da je „žurka“ gotova.

Titer, sada preimenovan u X, gubi svoj šarm, Instagram je preplavljen reklamama i influenserima, a TikTok, koji je nekada delovao kao sjajnija alternativa YouTube-u, sve više liči na tržni centar prepun jeftinih kopija proizvoda, gde se više ceni hajp nego trajni uticaj, piše portal Webmind. 

Izvor: BIZLife/Webmind

Foto: Webmind - Ilustracija: Dall-E3/Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE