Coca-Cola sistem i UNDP podržavaju razvoj održivog turizma u Srbiji

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola sistem i UNDP podržavaju razvoj održivog turizma u Srbiji

    Coca-Cola sistem i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) najavili su danas da će zajedno obogatiti turističku ponudu Vlasinskog jezera uređivanjem 47 kilometara planinarskih staza, u okviru zajedničke inicijative “Vlasina – čista ljubav”.

    Ova inicijativa se sprovodi u partnerstvu sa Opštinom Surdulica i Turističkom organizacijom opštine Surdulica, sa ciljem da unapredi ekonomski, turistički i društveni razvoj područja Vlasine, uz očuvanje životne sredine.

    „Vlasinski kraj je za nas drugi dom, dom naše Rosa vode, a od prošle godine je i naša prva zona čiste ljubavi. Nakon što smo pre godinu pomogli lokalne preduzetnike kroz edukaciju, sada zajedno sa UNDP-om ulažemo u infrastrukturu, šireći čistu ljubav prelepim planinskim predelima koji se uzdižu iznad Vlasinskog jezera. Za nas u Coca-Cola sistemu prioritet je da realizujemo aktivnosti štiteći jedinstveni ekosistem Vlasine, pri tom obezbeđujući ekonomske benefite za lokalnu zajednicu i stanovništvo. Verujem da će Vlasina, uz nove i osvežene planinarske staze, koje će posetioce dočekati narednog proleća, postati obavezna tačka na mapi svih ljubitelja prirode“, kazala je Nataša Najdanović, direktorka lanca snabdevanja u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.

    Nataša Najdanović, direktorka lanca snabdevanja u kompaniji Coca-Cola HBC

    Planinarske staze u okolini Vlasinskog jezera biće uređene u saradnji sa Planinarskim savezom Srbije. Nova turističko-edukativna staza, duga 7 km, biće napravljena i obeležena tako da bude pogodna za porodice i decu i vodiće od Turističkog info-centra Planinske kuće ka vrhu Čemernika. Biće uređene i postojeće planinarske staze u ukupnoj dužini od 40 kilometara, koje vode ka vrhovima Čemernik i Vrtop.

    “U partnerstvu sa Coca-Colom i lokalnom samoupravom, UNDP podržava privredni rast područja u okolini Vlasinskog jezera, unapređenjem turističke ponude. To radimo na održiv način, koji doprinosi očuvanju životne sredine, građanima u lokalnoj zajednici pruža mogućnost da unaprede i razviju poslovanje, a turistima olakšava obilazak prirodnih lepota i pristup drugim turističkim atrakcijama”, poručio je Jakup Beriš, stalni predstavnik UNDP-a u Srbiji.

    Jakup Beriš, stalni predstavnik UNDP-a u Srbiji

    Staze spremne za turiste na proleće

    Pripremni radovi za uređenje staza su počeli, a očekuje se da će one biti spremne za planinare i turiste tokom proleća 2023. godine. Svih 47 kilometara staza će biti digitalizovano, tako da će budući posetioci sa njima moći da se upoznaju putem onlajn platforme „Staze Srbije“, koja je izrađena uz podršku UNDP-a.

    „Izuzetno mi je zadovoljstvo što od početka učestvujemo u projektu Vlasina-čista ljubav koji je pokrenuo Coca-Cola sistem prošle godine. Naš zajednički cilj je promocija Vlasine, koja je biser ne samo Srbije, već čitavog Balkana. Vlasina je sredina koja mora da se “doživi”, a to je moguće samo saradnjom sa svim partnerima. Zato hvala svima što su odabrali upravo Surdulicu i Vlasinu kao mesto svojih daljih aktivnosti koje ćemo zajedno lakše identifikovati“, izjavila je dr Aleksandra Popović, predsednica Opštine Surdulica.

    Aleksandra Popović, predsednica Opštine Surdulica

    Aleksandra Popović, predsednica Opštine Surdulica

    Ona je dodala da najavljene investicije u turističku infrastrukturu vlasinskog kraja predstavljaju šansu za dodatni ekonomski razvoj lokalne zajednice i jasno mapiranje Vlasine na turističkoj karti Srbije i regiona.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Coca Cola HBC

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE