Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola predstavila ograničenu seriju dizajniranih flašica

    Drugu godinu za redom Coca-Cola je domaćoj javnosti predstavila ekskluzivnu, ograničenu seriju flašica, koju je dizajnirala ekipa od šestoro domaćih umetnika, inspirisanih vrlinama i karakterom prepoznatljivim za ljude iz Srbije. Kroz još jednu saradnju sa domaćim autorima, Coca-Cola je ponovo pokazala posvećenost da pruži podršku lokalnim umetnicima i učestvuje u razvoju alternativne kulturne scene u Srbiji. Istovremeno, kroz ovakve projekte Coca-Cola približava oblast primenjenog dizajna i široj javnosti, jer svaka od flašica predstavlja svojevrsno umetničko delo.

    Nakon prošlogodišnje serije flašica koje su bile inspirisane senzacijama koje se javljaju pri ispijanju Coca-Cole, ljubitelji ovog pića sada dobijaju priliku za još bolji doživljaj Coca-Cole uz flašice posvećene nekim od najprepoznatljivijih karakteristika ljudi u Srbiji. Tradicionalna gostoljubivost, snalažljivost, kreativnost, ljubav prema muzici i dobroj zabavi, osećaj bliskosti i zajedništva, samo su neke od osobina koje su nadahnule Nemanju Jehličku, Moniku Lang, Aleksandra Savića, Vesnu Pešić, Petra Popovića Pirosa i EmuEmuEmu da osmisle šest unikatnih i autentičnih Coca-Cola flašica.

    Coca-Cola-Limited-Edition-Bottles-2.0

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE