Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola

    Coca-Cola HBC Srbija nastavlja da deljenjem znanja osnažuje partnere i saradnike

    Kako da se HoReCa industrija suoči sa izazovima koje donose geopolitička dešavanja i trenutna globalna ekonomska kriza i na koji način dobavljači mogu biti podrška, bila je tema drugog po redu Coke Academy, jedinstvenog projekta podrške partnerima koji organizuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija.

    Coke Academy je okupila četrdesetak vlasnika i menadžera HoReCa objekata, koji su na dvodnevnoj edukaciji dobili značajne savete i konkretne odgovore na brojna pitanja, poput kako zadržati zaposlene i privući kvalitetan kadar, koji su to trendovi u ugostiteljstvu i kakva je budućnost pred ovim sektorom, kako bi trebalo da izgleda finansijska struktura objekata.

    „Jedna od najvećih snaga naše kompanije je velika mreža snažnih partnerstava. U izazovnim vremenima, nastavljamo da gradimo partnerstva i podržavamo biznise sa kojim sarađujemo. Tako je nastao jedinstveni projekat – Coke Academy, kako bismo podelili znanja i iskustva koja mi kao veliki sistem imamo i time osnažili naše partnere iz različitih sektora. Prvi Coke Academy smo organizovali za predstavnike malih trgovinskih radnji, dok smo ovo izdanje posvetili HoReCa sektoru. Nastavljamo sa ovom inicijativom i u narednoj godini, jer verujemo da je znanje ključno za održiv i uspešan biznis.”, rekao je Saša Marković, direktor prodaje u Coca-Cola HBC Srbija.

    Coca-Cola

    Coca-Cola

    “Podrška koju smo dobili kroz Coke Academy nam je od velikog značaja. Poslednjih nekoliko godina za nas su bile izazovne i nepredvidive, ali nas ohrabruje to što veliki sistemi poput  Coca-Cola HBC Srbija stoje iza nas i što sa nama dele svoja iskustva, znanje, ekspertizu, pokazuju solidarnost i empatiju kako bismo zajedno prebrodili težak period.  ”, izjavila je Milica Mitrović, vlasnik Terazza bara iz Zaječara.

    Šta HoReCa sektor može da očekuje od dobavljača u trenucima krize?

    Posebno je interesantna bila panel diskusija ,,Šta HoReCa sektor može da očekuje od dobavljača u trenucima krize?“, na kojoj su govorili Georgi Genov, predstavnik HoReCa udruženja Srbije ‘’Hores’’, Nedeljko Šegrt, direktor nabavke SCB HoReCa Distribucije, Dejan Đorđević, rukovodilac za odnose sa HoReCa kupcima, Metro Cash&Carry, Nataša Najdanović, supply Chain Director Coca Cola HBC, Branko Vučković, menadžer za kategoriju kafe i alkoholnog portfolija  CCHBC Srbija i Crna Gora.

    Coca-Cola

    Coca-Cola

    Coke Academy nije jedina podrška ugostiteljskom sektoru koju je pružila kompanija Coca-Cola HBC Srbija. Tokom pandemije koronavirusa, kompanija je lansirala platformu HoReCa zajednica, koja je omogućila umrežavanje i povezivanje svih zaposlenih u ugostiteljskom sektoru, a korisnici su mogli da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju.

    Coke Academy nastavlja dobru praksu pomoći privredi u teškim vremenima, a njena vrata ostaće otvorena za dalju razmenu iskustva i znanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE