Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bojama protiv prolećnog umora

    U moru “sumnjivih” dijagnoza koje se javljaju u poslednje vreme, prolećni umor deluje kao najneverovatnija od svih i kao dobar izgovor za izbegavanje obaveza. Od opšte slabosti organizma, malaksalosti izazvane blagom anemijom, neraspoloženja i bezvoljnosti – simptomi prolećne malaksalosti mogu biti razni, a kako će se organizam izboriti sa njima, zavisi umnogome od toga koliko smo prema sebi bili dobri prethodne zime i zadržali dobre navike.

     

    Ipak, iako ste tokom cele zime grešili u izboru hrane i zabušavali po pitanju fizičkih aktivnosti, postoji veliki broj saveta koji vam mogu pomoći da lakše prebrodite prolećni umor, a većina ih ima veze sa bojama. Boje su univerzalni lek za sva raspoloženja, objašnjava psiholog Ina Borenović, a u ovom periodu cilj je bojama napraviti prelaz između godišnjih doba što je moguće manje stresnim za organizam – za telo i psihu.

    1. Unosite u organizam hranu i piće u bojama koje podižu raspoloženje:

    Voćni ili povrćni sokovi pravi su izbor za ovaj prelazni period. Pored toga što su prepuni vitamina koji su organizmu neophodni, ovi sokovi samom svojom bojom podižu energiju i pomažu da se osećate bolje. Kombinacija sa spanaćem ili jagodama daće vašem tečnom doručku prelepu boju koja će i vaše telo i oči nahrani za ostatak dana.

    2. Birajte odeću jarkih boja

    Žuta je uvek dobar izbor kada želite da vratite optimizam u svoj život, kao i narandžasta. Pored asocijacija na sunce, ove boje daju energiju osobi koja je nosi, samo vodite računa da ne preterate sa žutom – u velikim količinama može biti i agresivna. Zato je najbolje ove jake boje koristiti u detaljima.

    3. Okružite se prolećnim bojama i motivima

    Pored izlaska u prirodu, dobro je i svoj dom pripremiti za novu sezonu. Psiholog Ina Borenović objašnjava kako boje kojima smo okruženi utiču na opuštanje, pa se zato protiv umora najbolje možemo boriti u prostorijama obojenim svetlim, nenapadnim bojama. “Floralni motivi za privikavanje za proleće dobar su izbor za one koji nisu spremni na velike promene, dok zeleni detalji u enterijeru mogu biti odličan pozdrav proleću, dakle rituali za psihološki prelaz i navikavanje na novo godišnje doba”.

    Milena Jovanović, dizajnerka enterijera u Roma Company daje korisne savete o uklapanju boja u enterijeru: „Kada je prostor dobro pripremljen za novu sezonu, i osoba koja će boraviti u njemu osetiće se bolje, energičnije i lakše izboriti sa naglim promenama. Jedan od najlakših načina da “unesete” proleće u svoj dom jeste cveće. Ako volite prirodno cveće sa dugim stabljikama, savetujemo vam da ga držite u staklenim vazama. Na taj način ćete iskoristiti lepotu zelenila, a i providna vaza će u potpunosti propuštati svetlost prolećnog sunca.

    Ako vam još nije vreme za krečenje, ne postoji jednostavniji i jeftiniji način od nanošenja jednog sloja boje za transformaciju prostora koji izgleda istrošeno ili zastarelo. Ako želite da dodate malo novih boja i tonova u sobu bez trošenja puno novca, poigrajte se nekim starim komadom nameštaja. Jednostavnije je nego što mislite – sve što vam je potrebno je farba, brusni papir i lak – a rezultat je iznenađujući. Pored toga što ćete na ovaj način vratiti taj stari komad nameštaja u život, moći ćete da se pohvalite da i vi imate vintaž komad u svom domu – a vintaž je i dalje u modi.

    I na kraju, ako želite WOW efekat sa veoma malo truda, potražite tapete. Ovo je jedan od trikova koje dekorateri najviše koriste, jer postiže spektakularne rezultate bez trošenja puno novca. Cilj je da napravite zid koji naglašava i daje važnost nekom delu stana, komadu nameštaja ili arhitektonskom detalju koji želite da istaknete. Takođe, tapeta je idealna za dodavanje reljefa i teksture. Za prolećno osveženje nema potrebe da čitavu prostoriju oblepljujete tapetama, dovoljno je da ih stavite na jedan zid u prostoriji kao pozadinu”, kaže Milena Jovanović, dizajnerka enterijera u Roma Company.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE