BIZLife „30 ispod 30“: Marija Tošić, brend menadžer, Coca-Cola HBC Srbija

Marija je Master inženjer organizacionih nauka. Tokom osnovnih studija svoje radne navike stiče kroz studentske organizacije i projekte na kojima je radila: “Case study”, “Samsung event program”, “Days of Internship”. Kaže da joj je veliko životno iskustvo donela Amerika i Work &Travel program. Bila je na praksi u kompanijama “Vip Mobile” i “Grey Worldwide”. Prvo radno iskustvo stiče u “Red Bull” kompaniji u oblasti marketinga, zatim u “Nectaru”, a potom prelazi u kompaniju “Coca-Cola HBC Srbija”.

Za godinu dana rada u ovoj kompaniji dolazi na poziciju brend menadžera za lokalni alkoholni portfolio – Zlatnu rakiju i Zlatni Pelin.

Ima li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Cilj mi je upravo da se što manje stvari u životu odričem i da napravim idealan balans. Posebno balans između privatnog i poslovnog života. Svaki početak je težak i zahteva puno ulaganja i truda. Svesna sam da će moj radni vek trajati još 38 godina, pa pokušavam da u svemu nađem zadovoljstvo i da živim život kroz posao.

Da li je uspeh stigao do vas, ili ste vi „stigli“ uspeh?

S obzirom da se u biznisu promene dešavaju velikom brzinom, stalno smo u trci za uspesima i novim ostvarenjima. Danas ostvariš uspeh, sutra opet trčiš za novim i tako u krug. 😊

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

“Znam da ništa ne znam!” Svaki put kada naučim nešto novo, shvatim koliko još imam da učim, tragam i istražujem.

Nikada se nemojte zadovoljavati uskom specifikacijom posla. Dajte sebi širinu u radu, uživajte, stvarajte i maštajte. Sigurna sam da će iz toga proizaći nešto veliko.

Šta je krajnji cilj?

Krajnji cilj je da oko sebe okupim ljude koji će svojim ličnim i profesionalnim uspesima pozitivno uticati na zajednicu i motivisti mlade ljude da ostanu u našoj zemlji i da daju svoj doprinos njenom razvoju i kulturi.

_________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Hemija

Prvi posao?

Red Bull

Poslovni uzor?

Nemam uzora.

Pesma kao moto?

Više bend nego određena pesma – Coldplay.

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE